INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE U MANJINSKIM ŠKOLAMA: Mišljenje nastavnika i roditelja (CROSBI ID 415648)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Korina, Kovačić-Mađarić
Zloković, Jasminka
hrvatski
INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE U MANJINSKIM ŠKOLAMA: Mišljenje nastavnika i roditelja
U Hrvatskoj postoji više nacionalnih manjina koje imaju svoje manjinske škole. Ovo se istraživanje bavi mišljanjima i stavovima nastavnika i roditelja o interkulturlnom obrazovanju u manjinskim školama. Istraživanje je podjeljeno u tri nivoa koji mogu objasniti interkulturalno obrazovanje: poznavanje pojmova značajnih za interkulturalno obrazovanje, poštivanje kulturalnog identiteta i provođenje interkulturalnog rada. Istraživanje je pokazalo kako nastavnici i roditelji poznaju pojmove inerkulturalnog obrazovanja iz prakse, kako se u školama uvažava kulturni identitet učenika iako nema velikih kulturnih razlika između manjinske i većinske zajednice i kako postoji veliki broj aktivnosti u školama kojima se promiče interkulturalni rad.
manjinsko obrazovanje, manjinske škole, interkulturalnost, interkulturalno obrazovanje, učitelji, roditelji
nije evidentirano
engleski
INTERCULTURAL EDUCATION IN MINORITY SCHOOLS: Teacher and Parenting Opinion
nije evidentirano
minority education, intercultural education, intercultural education, teachers, parents
nije evidentirano
Podaci o izdanju
93
20.11.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Rijeci
RIJEKA