Prijedlog predmetnog pristupnika osnovnoškolske knjižnice (CROSBI ID 415920)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pavić, Domagoja
Stojanovski, Jadranka
hrvatski
Prijedlog predmetnog pristupnika osnovnoškolske knjižnice
Količina informacija na Internetu je enormna i uvećava se svakim danom. Nedostatak kontrole objavljenog sadržaja ima za posljedicu znatnu količinu netočnih, pristranih i propagandnih podataka. U takvom okruženju učenici danas najčešće traže informacije. No i odrasli u sve većem broju prvo pokušavaju riješiti svoj informacijski problem na internetu pa tek onda u knjižnici. Prosječan korisnik Interneta prvo traži informaciju uz pomoć nekog od općih pretraživača i dobije rezultate koji se sastoje najćešće od nekoliko stotina ili čak tisuća stranica. Kako pronaći relevantnu i vjerodostojnu informaciju u mnoštvu informacija neujednačene kvalitete, problem je koji se u najvećoj mjeri nameće takvom korisniku. Kako bi se riješio navedeni problem razvili su se specijalizirani pretraživači: imenici, predmetni pristupnici, predmetni portali itd. Predmetne pristupnike i predmetne portale razvijaju predmetni i/ili informacijski stručnjaci koji usmjeravaju korisnike na pouzdane i kvalitetne izvore informacija na Internetu i tako im štede vrijeme koje bi proveli u traženju potrebne informacije. Predmetni pristupnik školske knjižnice putokaz je učenicima, učiteljima i stručnim suradnicima na kvalitetne izvore informacija koji podržavaju odgojno- obrazovni proces. U prvom dijelu diplomskog rada biti će riječ o obilježjima informacijskog okruženja na Internetu, a u drugom dijelu iznijet ćemo prijedlog predmetnog pristupnika osnovnoškolske knjižnice i prikazati njegovu izradu.
predmetni pristupnik, školska knjižnica
nije evidentirano
engleski
Proposal for the subject directory of the school library
nije evidentirano
subject directory, school library
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
18.02.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za informacijske znanosti
Zadar