SUVREMENI MODELI UPRAVLJANJA KVALITETOM U VISOKOM OBRAZOVANJU (CROSBI ID 244898)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Karin, Domagoj ; Matković Ivica
hrvatski
SUVREMENI MODELI UPRAVLJANJA KVALITETOM U VISOKOM OBRAZOVANJU
Ovaj rad polazi od sasvim jasne i široko prihvaćene spoznaje da je visoko obrazovanje temeljna odrednica uspješnosti nacionalnih ekonomija, pa tako i razvitka svakog društva.. Kvaliteta obrazovanja je strateški bitan i ključan čimbenik u izgradnji konkurentskih pozicija obrazovnih ustanova. Zadovoljstvo studenata je jedini istiniti i mjerodavni indikator kvalitete visokog školstva. U upravljanju kvalitetom u visokom obrazovanju u svijetu je do sada prezentirano jako puno različitih pristupa i modela. U ovom radu su obrađeni samo neki od njih, oni najčešće navođeni u istraživanjima u posljednje vrijeme: SERVQUAL, SERVPERF, HedPERF, SERVMO, INTQUAL, PESPERF, FM-SERVQUAL i DL-eSQUAL. Za prva četiri modela u radu je prezentiran komparativni prikaz njihovih prednosti i ograničenja. Razlike u poimanju kvalitete u visokom obrazovanju, pored pojmovnih pristupa karakteriziraju i strukturu dimenzija te kvalitete. U radu je, također, učinjen pokušaj definiranja dimenzija kvalitete visoko školskih ustanova.
kvaliteta, visoko obrazovanje, modeli upravljanja
nije evidentirano
engleski
RECENT MODELS OF QUALITY MANAGEMENT IN HINHER EDUCATION
nije evidentirano
quality, higher education, management models
nije evidentirano