Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

SUVREMENI MODELI UPRAVLJANJA KVALITETOM U VISOKOM OBRAZOVANJU (CROSBI ID 244898)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Karin, Domagoj ; Matković Ivica SUVREMENI MODELI UPRAVLJANJA KVALITETOM U VISOKOM OBRAZOVANJU // Oeconomicus, I (2016), 2; 46-57

Podaci o odgovornosti

Karin, Domagoj ; Matković Ivica

hrvatski

SUVREMENI MODELI UPRAVLJANJA KVALITETOM U VISOKOM OBRAZOVANJU

Ovaj rad polazi od sasvim jasne i široko prihvaćene spoznaje da je visoko obrazovanje temeljna odrednica uspješnosti nacionalnih ekonomija, pa tako i razvitka svakog društva.. Kvaliteta obrazovanja je strateški bitan i ključan čimbenik u izgradnji konkurentskih pozicija obrazovnih ustanova. Zadovoljstvo studenata je jedini istiniti i mjerodavni indikator kvalitete visokog školstva. U upravljanju kvalitetom u visokom obrazovanju u svijetu je do sada prezentirano jako puno različitih pristupa i modela. U ovom radu su obrađeni samo neki od njih, oni najčešće navođeni u istraživanjima u posljednje vrijeme: SERVQUAL, SERVPERF, HedPERF, SERVMO, INTQUAL, PESPERF, FM-SERVQUAL i DL-eSQUAL. Za prva četiri modela u radu je prezentiran komparativni prikaz njihovih prednosti i ograničenja. Razlike u poimanju kvalitete u visokom obrazovanju, pored pojmovnih pristupa karakteriziraju i strukturu dimenzija te kvalitete. U radu je, također, učinjen pokušaj definiranja dimenzija kvalitete visoko školskih ustanova.

kvaliteta, visoko obrazovanje, modeli upravljanja

nije evidentirano

engleski

RECENT MODELS OF QUALITY MANAGEMENT IN HINHER EDUCATION

nije evidentirano

quality, higher education, management models

nije evidentirano

Podaci o izdanju

I (2)

2016.

46-57

objavljeno

1849-9686

Povezanost rada

Obrazovne znanosti