Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zborna crkva sv. Vlaha u Dubrovniku (CROSBI ID 15781)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Zborna crkva sv. Vlaha u Dubrovniku / Horvat-Levaj, Katarina (ur.) Dubrovnik : Zagreb: Dubrovačka biskupija ; ArTresor naklada, 2017

Podaci o odgovornosti

Horvat-Levaj, Katarina

Tomić, Radoslav ; Viđen, Ivan

hrvatski

Zborna crkva sv. Vlaha u Dubrovniku

Crkva gradskog zaštitnika sv. Vlaha, ubraja se među kulturno-povijesno najzanimljivije i arhitektonsko-urbanistički najkvalitetnije spomenike Dubrovnika. U svom sadašnjem obliku barokna crkva sv. Vlaha, projekt venecijanskog arhitekta i kipara Marina Groppellija (1706.– 1715.), znatno obogaćuje dubrovačku baroknu graditeljsku baštinu, jer uz dominantnu struju rimskog baroka, uvedenu s katedralom i isusovačkom crkvom, unosi i venecijansku inačicu tog stila, prilagođenog duhu grada. Svojim pak starijim fazama, zabilježenima u dokumentima, prikazima i arheološkim nalazima, svjedoči o najznačajnijim etapama urbanističkog razvitka Dubrovnika, ostvarujući i originalnu varijantu romaničko-gotičke bazilike inspirirane romaničkom katedralom. Za arhitektonskom kvalitetom ne zaostaje ni bogata oprema, od kipa sv. Vlaha sačuvanog iz starije crkve, preko vrhunskih skulptura samoga Groppellija, preko djela slikarstva, napose dubrovačkog majstora Mateija, sve do oltara, crkvenog namještaja, liturgijskog posuđa i ruha.

Dubrovnik, crkva sv. Vlaha, Marino Groppelli, arhitektura, kiprstvo, slikarstvo

nije evidentirano

engleski

The Collegiate Church of St Blaise in Dubrovnik

nije evidentirano

Dubrovnik, church of St Blaise, Marino Groppelli, architecture, sculpture, painting

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Dubrovnik : Zagreb: Dubrovačka biskupija ; ArTresor naklada

2017.

9789537700041

460

Studije i monografije Instituta za povijest umjetnosti;

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano