Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Terapijsko jahanje: odgojno-obrazovne i pedagoške implikacije (CROSBI ID 655732)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Gvozdanović Debeljak, Aleksandra ; Buljubašić-Kuzmanović, Vesna Terapijsko jahanje: odgojno-obrazovne i pedagoške implikacije // Book of abstracts The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb / Sekušak Galešev, Snježana ; Jeđud Borić, Ivana J ; Hržica, Gordana et al. (ur.). Zagreb, 2017. str. 22-22

Podaci o odgovornosti

Gvozdanović Debeljak, Aleksandra ; Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

hrvatski

Terapijsko jahanje: odgojno-obrazovne i pedagoške implikacije

Terapijsko jahanje razmjerno je poznata, ali još uvijek nedovoljno istražena metoda rada s djecom i mladeži unutar edukacijsko-rehabilitacijskih, odgojno-obrazovnih i medicinskih znanosti. U novije vrijeme snažan poticaj istraživanju ove učinkovite rehabilitacijske metode dali su stručnjaci okupljeni oko udruga i konjičkih klubova koji se profesionalno bave terapijskim jahanjem. Međutim, taj entuzijazam zajednice još uvijek nema većeg odjeka u odgojno-obrazovnoj praksi niti prostora u školskom, po suvremenim nagnućima suradničkom i partnerskom kurikulumu. Stoga je cilj ovoga rada ispitati koliko su učitelji (N=103) upoznati s terapijskim jahanjem i njihovim učincima na emocionalno-spoznajno, socijalno i motoričko područje razvoja djece. Također analizom učiteljevih spoznaja u praksi definiraju se odgojno-obrazovne i pedagoške implikacije terapijskog jahanja u školskom kontekstu. Teorijski dio rada propituje različita polazišta i vidove terapijskog jahanja, raščlanjuje svojevrsnu terminološku zbrku oko definicija i termina vezanih za uporabu konja u terapijske svrhe. Rezultati istraživanja i njihova interpretacija usmjereni su na odgojno-obrazovnu praksu i afirmaciju terapijskog jahanja u školskom kontekstu kao učinkovite metode u otklanjanju prepreka za učenje i sudjelovanje. Pedagoške implikacije istraživanja ogledaju se kroz razvoj partnerskih odnosa škola i udruga za terapijsko jahanje. Važna odrednica toga je izobrazba učitelja, stručnih suradnika, ali i roditelja o različitim vidovima rehabilitacije terapijskim jahanjem i njegovim ishodima.

odgojno-obrazovne, pedagoške implikacije, škola, terapijsko jahanje, učitelji

nije evidentirano

engleski

Therapeutic Riding: educational and pedagogical implications

nije evidentirano

teachers, school, therapeutic horseback riding, educational and pedagogical implications

nije evidentirano

Podaci o prilogu

22-22.

2017.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-6418-87-9

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of abstracts The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb

Sekušak Galešev, Snježana ; Jeđud Borić, Ivana J ; Hržica, Gordana ; Bradarić Jončić, Sandra ; Jandrić Nišević, Anita ; Kuvač Kraljević, Jelena ; Martinec, Renata ; Ricijaš, Neven ; Wagner Jakab, Ana

Zagreb:

Podaci o skupu

The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb Zagreb, Croatia, 17 – 19 May, 2017

predavanje

17.05.2017-19.05.2017

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano