Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interni marketing – imperativ kvalitete usluga javnih službi (CROSBI ID 485220)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bušelić, Marija ; Križman Pavlović, Danijela Interni marketing – imperativ kvalitete usluga javnih službi // Marketing države - Marketing hrvatske države / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 59-64-x

Podaci o odgovornosti

Bušelić, Marija ; Križman Pavlović, Danijela

hrvatski

Interni marketing – imperativ kvalitete usluga javnih službi

Promjene koje se događaju u suvremenim uvjetima življenja i privređivanja nameću usvajanje novih modela poslovanja. U datim uvjetima mijenja se i koncepcija marketinga, na način da se uz unapređenje odnosa s eksternom javnošću sve veća pozornost počinje pridavati internoj javnosti. Navedene promjene utječu na jačanja svijest o interaktivnom odnosu profitnog i neprofitnog sektora. Zbog takve uloge javnih službi kao i zbog činjenice da se internim marketingom unaprijeđuje kvaliteta zaposlenika (o kojoj neposredno ovisi kvaliteta pružene usluge i vrijednost koju ona ima za korisnika), autorice su u ovom radu istražile usvojenost internog marketinga u javnim službama Republike Hrvatske. Za postizanje navedenog cilja provedeno je primarno i sekundarno istraživanje. Istraživanjem je utvrđeno da u javnim službama nije usvojena niti se integralno primjenjuje suvremena koncepcija internog marketinga. Ova činjenica utječe na nedovoljno efikasno poslovanje javnih službi. Autorice smatraju da je potrebno, osobito zbog zadaće koja ima je povjerena, da javne službe implementiraju interni marketing u svoje poslovanje, jer bi se na taj način kvalitetnije zadovoljile potrebe građana, a imidž države u javnosti poboljšao.

interni marketing; kvaliteta; usluge; javne službe; Republika Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Internal marketing – imperative for quality of public services

nije evidentirano

internal marketing; quality; services; Public services; Republic of Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

59-64-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketing države - Marketing hrvatske države

Rocco, Fedor

Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Podaci o skupu

Marketing države - Marketing hrvatske države

predavanje

15.11.2001-16.11.2001

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija