Povezivanje društvenih medija i upravljanja poslovnim procesima u korist CRM-a (CROSBI ID 655839)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomičić-Pupek, Katarina
hrvatski
Povezivanje društvenih medija i upravljanja poslovnim procesima u korist CRM-a
Upravljanje poslovnim procesima obuhvaća učinkovito izvođenje poslovnih procesa te kontinuirano unapređivanje i poboljšavanje načina rada organizacije. Postojeće paradigme praćenja rezultata rada oslanjaju se na različite izvore korisnih informacija, kako iz same organizacije , tako i iz njenog okruženja. U tom kontekstu sve veći značaj dobivaju društveni mediji te povezane tehnologije i koncepti kao što su društvene mreže, online forumi, online zajednice, platforme za dijeljenje sadržaja te drugi oblici suvremenog komuniciranja. Izrazito je pritom važno prikupiti relevantne podatke, obraditi ih i reagirati na njihov značaj te ih koristiti u funkciji ostvarenja zadanih ciljeva u organizacijski prihvatljivom vremenu te na društveno prihvatljiv način. Ovaj rad se bavi povezivanjem društvenih medija i upravljanja poslovnim procesima u korist CRM-a, kao ključnog podsustava.
Upravljanje poslovnim procesima ; društveni mediji ; CRM ;
nije evidentirano
engleski
Connecting Social Media and Business Process Management to the benefit of CRM
nije evidentirano
Business Process Management ; Social Media ; CRM ;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
189-194.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Book of papers of the 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference
Bijakšić, Sanja ; Krajnović, Aleksandra ; Staneva, Krasimira ; Kovač Žnideršić, P
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2459-7953
Podaci o skupu
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference
predavanje
12.10.2017-13.10.2017
Varaždin, Hrvatska