Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Roditeljska uključenost u školovanje i adolescentske vršnjačke odnose (CROSBI ID 416125)

Ocjenski rad | diplomski rad

Anić, Matea Roditeljska uključenost u školovanje i adolescentske vršnjačke odnose / Velki, Tena (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2017

Podaci o odgovornosti

Anić, Matea

Velki, Tena

hrvatski

Roditeljska uključenost u školovanje i adolescentske vršnjačke odnose

Osnovni cilj ovoga rada bio je ispitati postoje li dobne, spolne i razlike u socioekonomskom statusu roditelja, u odnosu na njihovu uključenost u djetetovo školovanje i adolescentske vršnjačke odnose. U istraživanju je sudjelovalo 192 roditelja (25% očeva i 75% majki) adolescenata prvih, drugih, trećih i četvrtih razreda iz sedam srednjih škola s područja Slavonije. Prosječna dob roditelja bila je 45, 28 godina (sd=6, 03), a raspon dobi roditelja od 33 do 65 godina. Roditelji su ispunili Upitnik Socioekonomskog statusa obitelji (SES ; Velki, 2012), Skalu roditeljske uključenosti u obrazovanje djeteta (RUOD ; Velki, 2012) i Upitnik roditeljskog poznavanja djetetovih vršnjaka (RPDV ; Velki, 2012). Dobiveni rezultati pokazuju da se roditelji, s obzirom na njihov spol, ne razlikuju u uključenosti u djetetovo školovanje ; ali da majke bolje poznaju djetetove vršnjake od očeva. Također, roditelji različite dobi podjednako su uključeni u djetetovo školovanje kao i u adolescentske vršnjačke odnose. Rezultati ovog istraživanja također ukazuju da ne postoji ni razlika u uključenosti roditelja u školovanje i adolescentske vršnjačke odnose s obzirom na njihov socioekonomski status.

adolescenti, uključenost roditelja, školovanje, vršnjački odnosi

nije evidentirano

engleski

Parental Involvement in Education and Adolescent Peer Relations

nije evidentirano

adolescent, parental involvement, education, peer relation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30

05.12.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija