POSEBNE JEZIČNE TEŠKOĆE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI (CROSBI ID 245229)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ljubešić, Marta ; Blaži, Draženka ; Bolfan-Stošić, Natalija
hrvatski
POSEBNE JEZIČNE TEŠKOĆE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI
U radu se razmatra problem stručnog nazivlja za poremećaj u usvajanju jezika kad jezična razvijenost ne odgovara razvojnom stupnju djeteta u drugim područjima, te se predlaže termin posebne jezične teškoće koji je uobičajen u engleskoj i američkoj literaturi. Istraživanje posebnih jezičnih teškoća u hrvatskom dio je većeg projekta, a u radu su prikazani rezultati učenika osnovnoškolske dobi s jezičnim teškoćama i njihovih kontrolnih vršnjaka (N1=N2=61) u dva mjerna instrumenta: zadacima ponavljanja rečenica, zadacima za prepoznavanje i ispravljanje pogrešnih nastavaka i u sposobnosti definiranja pojmova riječ i rečenica U svim mjernim postupcima učenici s posebnim jezu:rum teškoćama postizali su slabije rezultate.
posebne jezične teškoće ; usvajanje jezika ; logopedija
nije evidentirano
engleski
SPECIAL SPEECH DIFFICULTIES AMONG THE ELEMENTARY SCHOOL CHILDREN
nije evidentirano
special speech difficulties ; spcech acquiring ; logopaedia
nije evidentirano