Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje medijima i informacijama s osvrtom na medijski hibridni rat (CROSBI ID 656086)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lesinger, Gordana Upravljanje medijima i informacijama s osvrtom na medijski hibridni rat // Hum (Mostar) / Ćorić, Nino (ur.). 2018. str. 53-76

Podaci o odgovornosti

Lesinger, Gordana

hrvatski

Upravljanje medijima i informacijama s osvrtom na medijski hibridni rat

Mediji i medijsko okruženje danas, ali možemo reći od kada postoje mediji za masovno komuniciranje, prolaze kroz prekretnice i transformacije. Prilagođavaju se potrebama konzumenata, ali i promjenama u načinu života. Svi su mediji pronašli svoga „para“ na internetu. Kako su se transformirali i prilagođavali medij, tako su se nužno morali prilagoditi i djelatnici za odnose s medijima, ali i političari koji zajednički kreiraju izjave, događaje i konferencije za novinstvo koji se vjerojatno ne bi niti događali da nema medija koji će to popratiti. Transformacija medijskog okruženja, mnoštvo događaja kreiranih od strane timova za odnose s javnošću kao i neprestano medijsko posredovanje informacija koje stvaraju dojam konstantnih kampanja nanijele su i štetu novinarskoj profesiji, a olakšali posao odnosima s javnošću. S tim u svezi mijenjala se i sama politička komunikacija u kontekstu medijske konvergencije gdje nastaju hibridni mediji, između novih i tradicionalnih medija. U tom kontekstu možemo govoriti i o hibridnim odnosima s javnošću gdje odnosi s javnošću u potpunosti upravljaju informacijama, a u ovakvom okruženju nastaju i hibridne medijske kampanja ili hibridni medijski ratovi. Biti novinar danas i raditi u ovakvom medijskom okruženju nije ni malo lak zadatak, a sve vještiji timovi za odnose s javnošću koriste trenutnu situaciju čime postižu povoljne i za svoje klijente poželjne rezultate. Stoga Fisher (2013:11) kaže kako je tanka granica između novinarstva i „informiranja“ od strane odnosa s javnošću.

mediji, odnosi s javnošću, upravljanje informacijama, hibridni rat

nije evidentirano

engleski

Media and information management with reference to the media hybrid war

nije evidentirano

media, public relations, information management, hybrid war

nije evidentirano

Podaci o prilogu

53-76.

2018.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hum (Mostar)

Ćorić, Nino

Mostar: Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru

1840-233X

1840-233X

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti