Krizni menadžment i primjena strategija poduzeća u uvjetima krize (CROSBI ID 416544)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kišiček, Mia
Brajša-Žganec, Andreja
hrvatski
Krizni menadžment i primjena strategija poduzeća u uvjetima krize
Razvijaju se nove tehnologije, usavršavaju novi izumi i načini rada te se konstantno suočavamo s različitim promjenama. Susret s promjenama nije uvijek lak i nekada umjesto da se prilagodimo njima, upadnemo u opasnost ili kriznu situaciju. Uspješno balansiranje u kriznim uvjetima jako je kompleksno, obuhvaća razne vrste poslova i osoba koje ih obavljaju. Važno je uspostaviti sustav zaštite koji će omogućiti da kriza nastane, koji će povećati otpornost na djelovanje krize i koji će olakšati posljedicu krize i oporavak od nje. Time se bavi krizni menadžment. Osobe koje se bave kriznim menadžmentom moraju biti posebno osposobljene kako bi mogle riješiti sve probleme na koje možemo naići tijekom krize, brzo reagiraju na njih te samu kriznu situaciju okreću u priliku za uspjeh. U radu je analizirana situacija u Croatia Airlines-u jednoj od najpoznatijih hrvatskih tvrtki te primjena strategija kriznog menadžmenta u toj kompaniji.
kriza, poslovna kriza, krizni menadžment, Croatia Airlines, zrakoplovna kompanija
nije evidentirano
engleski
Crisis management and implementation of company strategies in times of crisis
nije evidentirano
crisis, business crisis, crisis management, Croatia Airlines, airline company
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
19.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Zagreb