Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Narativnost: videoigre i film. Oblici medijskih konvergencija (CROSBI ID 245712)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Barišić, Ilija ; Peović Vuković, Katarina Narativnost: videoigre i film. Oblici medijskih konvergencija // Hrvatski filmski ljetopis, 23 (2017), 89; 17-29

Podaci o odgovornosti

Barišić, Ilija ; Peović Vuković, Katarina

hrvatski

Narativnost: videoigre i film. Oblici medijskih konvergencija

Od imitacije jednoga medija u drugome do razvijanja autohtonog jezika videoigara, možemo pratiti sličnosti i razlike filma i videoigara. Posluživši se teorijskim okvirom filmologije (Turković, Peterlić, Bordwell) i ludologije (Ryan, Aarseth, Galloway) – teorije kompjutorskih igara, rad će iscrtati osnovne konture konvergencije filma i videoigara. Rad uzima u razmatranje odnos videoigara i filma, s posebnim naglaskom na njihovu narativnost. Kao dvije ključne odrednice videoigara u radu se opisuju interventna aktivnost i videozaslon. Dok je video- zaslon obilježje obaju medija, interventna aktivnost specifičnost je videoigara, zbog čega će se toj odrednici posvetiti i više pozornosti. Kao istaknuti oblici konvergencije posebno će se elaborirati adaptacija, imitacija i citat.

interventna aktivnost, videoigre, film, naratologija, ludologija

nije evidentirano

engleski

Narativity: videogames and movies. Forms of media convergations

nije evidentirano

intervention activity, videogames, movie, naratology, ludology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (89)

2017.

17-29

objavljeno

1330-7665

Povezanost rada

Filozofija, Filologija, Filmska umjetnost (filmske, elektroničke i medijske umjetnosti pokretnih slika)