Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nematerijalno nagrađivanje zaposlenika: očekivanja i preferencije pripadnika Generacije Y (CROSBI ID 245931)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Šandrk Nukić, Ivana Nematerijalno nagrađivanje zaposlenika: očekivanja i preferencije pripadnika Generacije Y // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 26 (2017), 2; 637-654

Podaci o odgovornosti

Šandrk Nukić, Ivana

hrvatski

Nematerijalno nagrađivanje zaposlenika: očekivanja i preferencije pripadnika Generacije Y

Kompenzacijski menadžment oslanja se i na materijalne i na nematerijalne nagrade, kako bi zaposlenike stimulirao prema učinkovitom ostvarenju organizacijskih ciljeva. Pri tome strategiju nagrađivanja treba prilagoditi prema preferencijama i očekivanjama pojedinih segmenata zaposlenika. Ovaj rad predstavlja istraživanje očekivanja i preferencija pripadnika Generacije Y prema nematerijalnim nagradama. U teorijskom dijelu elaborirani su pojmovi Generacija Y i nematerijalne nagrade, dok su u empirijskom dijelu, uz korištenje prethodno provjerenim upitnikom, identificirane preferencije pripadnika Generacije Y na uzorku studenata građevinskih fakulteta u Hrvatskoj. Utvrđeno je da, od upitnikom ponuđenih nematerijalnih nagrada, studenti preferiraju prilike za napredovanje na višu hijerarhijsku poziciju, zanimljivost i sigurnost posla. Glede osobnog razvoja i radnog okruženja preferiraju rad uz kvalitetnog mentora. Većina ih je mišljenja da je na istoj radnoj poziciji poželjno ostati između 2 i 5 godina. Ovakvi stavovi sukladni su s rezultatima istraživanja provedenog na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, što sugerira da se mogu smatrati općenitim preferencijama Generacije Y u Hrvatskoj.

očekivanja ; preferencije ; nematerijalne nagrade ; Generacija Y

nije evidentirano

engleski

Non-material rewards to employees: expectations and preferences of Generation Y

nije evidentirano

expectations ; preferences ; non-material rewards ; Generation Y

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (2)

2017.

637-654

objavljeno

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost