Nematerijalno nagrađivanje zaposlenika: očekivanja i preferencije pripadnika Generacije Y (CROSBI ID 245931)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šandrk Nukić, Ivana
hrvatski
Nematerijalno nagrađivanje zaposlenika: očekivanja i preferencije pripadnika Generacije Y
Kompenzacijski menadžment oslanja se i na materijalne i na nematerijalne nagrade, kako bi zaposlenike stimulirao prema učinkovitom ostvarenju organizacijskih ciljeva. Pri tome strategiju nagrađivanja treba prilagoditi prema preferencijama i očekivanjama pojedinih segmenata zaposlenika. Ovaj rad predstavlja istraživanje očekivanja i preferencija pripadnika Generacije Y prema nematerijalnim nagradama. U teorijskom dijelu elaborirani su pojmovi Generacija Y i nematerijalne nagrade, dok su u empirijskom dijelu, uz korištenje prethodno provjerenim upitnikom, identificirane preferencije pripadnika Generacije Y na uzorku studenata građevinskih fakulteta u Hrvatskoj. Utvrđeno je da, od upitnikom ponuđenih nematerijalnih nagrada, studenti preferiraju prilike za napredovanje na višu hijerarhijsku poziciju, zanimljivost i sigurnost posla. Glede osobnog razvoja i radnog okruženja preferiraju rad uz kvalitetnog mentora. Većina ih je mišljenja da je na istoj radnoj poziciji poželjno ostati između 2 i 5 godina. Ovakvi stavovi sukladni su s rezultatima istraživanja provedenog na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, što sugerira da se mogu smatrati općenitim preferencijama Generacije Y u Hrvatskoj.
očekivanja ; preferencije ; nematerijalne nagrade ; Generacija Y
nije evidentirano
engleski
Non-material rewards to employees: expectations and preferences of Generation Y
nije evidentirano
expectations ; preferences ; non-material rewards ; Generation Y
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26 (2)
2017.
637-654
objavljeno
1330-1039
1848-963X
Povezanost rada
Ekonomija