STRATEŠKI UTJECAJ ALATA DIGITALNOG MARKETINGA I CRM U TURIZMU (CROSBI ID 656730)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Krajnović, Aleksandra ; Gospić, Petra ; Sikirić, Dominik
hrvatski
STRATEŠKI UTJECAJ ALATA DIGITALNOG MARKETINGA I CRM U TURIZMU
Turizam je agilna i modularno dinamična industrija koja putem digitalne tehnologije stvara novu vrijednost za klijente i pružatelje usluga. Uzevši u obzir da živimo u digitalcentričnom svijetu gdje je „konzumerizam klijenata na autopilotu“ Internet je promijenio klasične načine poslovanja od informiranja, komuniciranja i promocije do realizacije putovanja. Tehnologija predstavlja ključ uspjeha u turističkom poslovanju uzevši u obzir da je pregovaračka moć stavljena u ruke klijenata. Utjecaj digitalne tehnologije transformirao je ponude u turizmu od evolucijskih do revolucionarnih pružajući nove alate za preusmjeravanje i razvoj turizma. Svim dionicima u turizmu znatno se smanjuju troškovi, brzina procesuiranja skraćuje procese rješavanja zadataka što rezultira zadovoljnijim klijentima koji dobivaju bržu i bolju uslugu. Upravljanje odnosima s kupcima (CRM) predstavlja sveobuhvatnu poslovnu i marketinšku strategiju koja integrira tehnologiju, proces i poslovanje s ciljem pružanja visoko personalizirane usluge klijentima u turizmu. Sofisticirana tehnološka rješenja objedinjuju podatke o klijentima na jednom mjestu koji su se iz poslovnica preselili u digitalni svijet poznat kao zero moment of truth (ZMOT). Digitalni alati ogledalo su ponašanja potencijalnog klijenta te glavno sredstvo stvaranja dugoročnog odnosa primjenom izravnog i interaktivnog marketinga pri kreiranju pametnog turističkog proizvoda. Spoj iskustva i neograničene mogućnosti tehnologije omogućuje djelovanje izvan okvira pri kreiranju inovativnog turističkog proizvoda.
turizam, turistički posrednici, tehnologija, digitalni alati, digitalni turizam, zero moment of truth (ZMOT), pametan turistički proizvod
nije evidentirano
engleski
THE STRATEGIC IMPACT OF DIGITAL MARKETING TOOLS AND CRM IN THE TOURISM INDUSTRY
nije evidentirano
tourism, travel agents, technology, digital tools, digital tourism, zero moment of truth (ZMOT), smart tourist product
nije evidentirano
Podaci o prilogu
209-222.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference (2nd CRODMA Conference 2017): CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - The impact of digital technology - Book of Papers
Dobrinić, Damir
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2459-7953
Podaci o skupu
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference (2nd CRODMA Conference 2017) - CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - The impact of digital technology
predavanje
12.10.2017-13.10.2017
Varaždin, Hrvatska