Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza metodološkog i tehnološkog aspekta studijskih programa iz područja ekonomije i poslovne ekonomije u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 245989)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Jadrić, Mario ; Ćukušić, Maja ; Garača, Željko Analiza metodološkog i tehnološkog aspekta studijskih programa iz područja ekonomije i poslovne ekonomije u Republici Hrvatskoj // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 26 (2017), 2; 747-776

Podaci o odgovornosti

Jadrić, Mario ; Ćukušić, Maja ; Garača, Željko

hrvatski

Analiza metodološkog i tehnološkog aspekta studijskih programa iz područja ekonomije i poslovne ekonomije u Republici Hrvatskoj

Za potrebe projekta „ECONQUAL: Usvajanje načela HKO u visokoobrazovnim institucijama u polju ekonomije“, a u okviru razvoja preporuka za inoviranje i unapređenje studijskih programa u skladu s Hrvatskim kvalifikacijskim okvirom i ishodima učenja, provedena je analiza kurikuluma na javnim visokim učilištima u Republici Hrvatskoj koja izvode studijske programe iz područja ekonomije i poslovne ekonomije. Prikupljeni su podaci o konkretnoj realizaciji studijskih programa ekonomije i poslovne ekonomije na partnerskim institucijama s metodološkog i tehnološkog aspekta, a sve kako bi se identificirali postojeći načini postizanja ishoda učenja i povezane provjere. Istraživanje je provedeno u okviru radionica na 7 javnih sveučilišta. Radionicama je prisustvovalo 80 sudionika, a analiza je napravljena na ukupno 128 predmeta studijskih programa. Komparativna analiza ukazala je na raznolikost izvođenja različitih vrsta nastave na visokim učilištima, iako su predavanja, seminari i radionice i vježbe najučestalije primjenjivana vrsta nastave na razini svih institucija i analiziranih predmeta. Ipak, rezultati faktorske analize ukazali su i na metodološku i tehnološku raznolikost kurikuluma. Sumarni podaci o trenutačnim, u usporedbi s planiranim unapređenjima kurikuluma na visokim učilištima, ukazali su na razliku kojoj treba obratiti posebnu pozornost prilikom planiranja modernizacije studijskih programa ekonomije i poslovne ekonomije.

visoko obrazovanje ; metodološki i tehnološki aspekt ; HKO ; ekonomija i poslovna ekonomija ; ECONQUAL

nije evidentirano

engleski

Analysis of the methodological and technological aspects of study programs in the field of bussines and economics in the Republic of Croatia

nije evidentirano

higher education ; methodological and technological aspects ; Croatian Qualifications Framework ; business and economics ; ECONQUAL

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (2)

2017.

747-776

objavljeno

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost