Konstrukcija, otpor i propulzija jahti (CROSBI ID 747083)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Dvornik, Joško ; Dvornik, Srđan Konstrukcija, otpor i propulzija jahti. Split, 2013. 142..

Dvornik, Joško ; Dvornik, Srđan

Konstrukcija, otpor i propulzija jahti

Pripremajući se za predavanja, obrađujuć i teme i probleme konstrukcije brodova, stabilnosti, otpora i propulzije, pomažući studentima u pisanju i pripremanju seminarskih i diplomskih/završnih radova, kojih je do danas napravljeno preko stotinu, stvorio se pisani materijal koji je vrlo bogat temama, slikama, fotografijama upravo iz područja brodskih konstrukcija i tehnoloških obilježja brodova, zahtjeva klasifikacijskih društava, temama otpora i propulzije i sl. Materijal koji je pripremljen, a veliki doprinos dali su i studenti, u potpunosti pokriva nastavni plan kolegija Konstrukcija, otpor i propulzija jahti koji se izvodi na trećem semestru preddiplomskog studija Tehnologija jahta i marina U ovim nastavnim materijalima, u prvom poglavlju, prikazat će se zadatak i ulogu klasifikacijskih društava - registra. Svako klasifikacijsko društvo treba imati ciljeve i politiku kvaltete, te to čno određenu odgovornost u svom radu. Osobitu pažnju posvetit će se pojmu klasifikacije brodova, kao i pravilima i propisima o gradnji brodova i brodica u pomorskom prometu. U drugom poglavlju iznijeti će se problemi otpora broda, podjele otpora kao i metode određivanja ukupnog otpora broda. Treće poglavlje obrađuje probleme propulzije broda i to od vrste i podjele propulzora do kavitacije vijka. Četvrto poglavlje obra đuje kormila i vrste te karakteristike kormila. Peto pogl avlje klasificira vrste brodsk ih postrojenja, a u šestom poglavlju obrađen je osovinski vod. Na kraju je dat zaključak. Materijal su pregledali, dali svoje mišljenje, sugestije i određeni doprinos u oblikovanju, recenzenti, kojima se ovim putem iskreno zahvaljujemo.

Konstrukcija jahti, otpor, propulzija

Construction, resistance and propulsion of yachts

Yacht construction, Yacht resistance, Yacht propulsion