Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Provjera konceptualnog razumijevanja elektromagnetizma CSEM testom kod studenata elektrotehnike, računarstva i prehrambene tehnologije na Sveučilištu u Osijeku (CROSBI ID 657380)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Mioković, Željka ; Ganzberger, Sanja ; Radolić, Vanja Provjera konceptualnog razumijevanja elektromagnetizma CSEM testom kod studenata elektrotehnike, računarstva i prehrambene tehnologije na Sveučilištu u Osijeku // Nastava fizike-postignuća i izazovi. Zagreb, 2011. str. 173-179

Podaci o odgovornosti

Mioković, Željka ; Ganzberger, Sanja ; Radolić, Vanja

hrvatski

Provjera konceptualnog razumijevanja elektromagnetizma CSEM testom kod studenata elektrotehnike, računarstva i prehrambene tehnologije na Sveučilištu u Osijeku

CSEM (Conceptual Survey of Electricity and Magnetism) test višestrukog izbora je općepoznati dijagnostički instrument pomoću kojeg se može provjeriti razumijevanje nekih temeljnih fizikalnih koncepata iz elektriciteta i magnetizma te dijagnosticirati poteškoće koje učenici/studenti imaju pri njihovom usvajanju. Razumijevanje ovih koncepata provjereno je na Sveučilištu u Osijeku kod 490 studenata elektrotehnike, računarstva i prehrambene tehnologije podijeljenih u četiri skupine. Dobiveni rezultati su analizirani statističkim postupcima u okviru klasične test-teorije kojima je određena pouzdanost i diskriminacija cjelokupnog testa (parametri KR-20 (rtest) i - Ferguson ()) kao i odnos pojedinih zadataka prema cjelokupnom testu (point-biserijalni koeficijenti (rpbk), težina zadatka (P) i indeks diskriminacije zadatka (D). Srednja uspješnost rješavanja CSEM testa je bila 49, 4% s pripadnom standardnom devijacijom od 21, 1% što je u dobrom slaganju s izvornim istraživanjem [1]. Izračunati statistički parametri (rtest = 0, 890 ;  = 0, 953 ; rpbk = 0, 44 ; P = 0, 49 ; D = 0, 50) pokazuju da se test može primjenjivati kao dijagnostički alat za procjenu razumijevanja temeljnih fizikalnih koncepata u elektromagnetizmu. Identificirane su i neke studentske pretkoncepcije povezane s poteškoćama u razumijevanju pojedinih konceptualnih područja elektromagnetizma obuhvaćenih CSEM testom.

fizikalni koncepti ; elektromagnetizam ; CSEM test ; klasična test-teorija ; studentske miskoncepcije,

nije evidentirano

engleski

Assessment of engineering and food technology students´conceptual understanding of electromagnetism by CSEM test

nije evidentirano

physical concepts, CSEM test, clasical test.theory ; enginering students´ misconceptions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

173-179.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nastava fizike-postignuća i izazovi

Zagreb:

978-953-7178-14-7

Podaci o skupu

X. hrvatski simpozij o nastavi fizike

predavanje

27.04.2011-29.04.2011

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika