Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedba ishoda učenja za nastavu prirode I društva u nacionalnim kurikulima Republike Hrvatske i Savezne Republike Njemačke (pokrajine Nordrhein – Westfallen) (CROSBI ID 657457)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Romštajn-Burchards, Štefanija ; Bogut, Irella ; Popović, Željko ; Jurčević Agić, Ivančica Usporedba ishoda učenja za nastavu prirode I društva u nacionalnim kurikulima Republike Hrvatske i Savezne Republike Njemačke (pokrajine Nordrhein – Westfallen) // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana et al. (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2017. str. 183-192

Podaci o odgovornosti

Romštajn-Burchards, Štefanija ; Bogut, Irella ; Popović, Željko ; Jurčević Agić, Ivančica

hrvatski

Usporedba ishoda učenja za nastavu prirode I društva u nacionalnim kurikulima Republike Hrvatske i Savezne Republike Njemačke (pokrajine Nordrhein – Westfallen)

Istraživanje o ishodima učenja za nastavu Prirode i društva provedeno je metodom analize sadržaja nacionalnih kurikuluma Republike Hrvatske i Savezne Republike Njemačke, pokrajine Nordrhein – Westfallen. Iz obaju se Nacionalnih kurikuluma na temelju očekivanih ishoda učenja osim znanja očekuje i razvoj sposobnosti, vrijednosti, stavova te odgovornosti za svijet u kojem učenici žive. Svaki kurikulum, posebno za prirodoslovno područje, odnosno za nastavu Prirode i društva, očekivane ishode učenja opisuje u okviru svakoga nastavnog područja. Usporedbom učeničkih kompetencija uočava se da su u oba kurikuluma vrlo dobro zastupljene kompetencije učenika koje odražavaju ekološku pismenost. Spomenute kompetencije u oba kurikuluma navode na zaključak da su u dobroj mjeri zastupljeni različiti ekološki sadržaji. Raspon tema od zaštite okoliša do obnovljivih izvora energije na kojima se temelji održivi razvoj, govori u prilog temeljitoj ekološkoj obrazovanosti učenika. Kada je riječ o kompetenciji kao trajnoj sposobnosti djelovanja koja podrazumijeva znanje, sposobnosti, vještine i stavove vezane za područje ekologije, tada se primjećuje kako u kurikulumu Republike Hrvatske nedostaje usmjerenosti na istraživanje te na vježbanje ponašanja učenika u domeni ekološkoga odgoja.

Ekološki odgoj ; Europska Unija ; kompetencije učenika ; obrazovna politika ; održivi razvoj

Rad ima sažetak i na engleskom jeziku.

engleski

Comparison of outcomes of learning for the science and society class in national curricula of the Republic of Croatia and the the Federal Republic of Germany, Nordrhein-Westfalen County

nije evidentirano

Environmental education ; the European Union ; students’ competence ; education policy ; sustainable development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

183-192.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske

Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana ; Miočić, Marijana

Zadar: Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar

978-953-331-154-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Biologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti