Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The concept of corporate social responsibility (CROSBI ID 657477)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Vujić, Vidoje ; Ivaniš, Marija The concept of corporate social responsibility // Corporate Governance and Public Policy – Path to Sustainable Future. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2012. str. 962-981

Podaci o odgovornosti

Vujić, Vidoje ; Ivaniš, Marija

engleski

The concept of corporate social responsibility

Društveno odgovorno poslovanje čini elementarnu vrijednost uspješnog poslovanja te predstavlja šansu poduzeća da postanu dio globalnog tržišta. predstavlja koncept koji u svojoj osnovi integrira brigu poduzeća za okoliš i društvo, stoga i sve poslovne aktivnosti trebaju biti poduzete u interakciji sa svim zainteresiranim stranama, kako bi se mininmizirale eventualne nepovoljne posljedice odluka menadžmenta ili utjecaji donošenja krive poslovne odluke s negativnim učinkom na pojedince, poduzeće i društvo u cjelini. Društveno-odgovorno poduzeće nastoji uspostaviti ravnotežu interesa poduzeća s jedne strane te interesa društva s druge strane vodeći se temeljnim etičkim principima te poduzimjući samo one poslovne aktivnosti koje će zaštititi i poboljšati društvo izlazeći tako iz okvira prostog služenja samo direktim ekonomskim interesima koji u svojoj konačnici za zadatak imaju ostavriti samo jedan cilj, a to je ostvariti profit pod svaku cijenu. Cilj ovoga rada je istaknuti da koncept društveno odgovornog poslovanja predstavlja elementarnu vrijednost uspješnog poslovanja. Svrha rada je istražiti ulogu i značaj društveno odgovornog poslovanja analizom ključnih dokumenata osnaživanja takva poslovanja u Republici Hrvatskoj i svijetu.

entrepreneurship, social responsibility, ethics

Znanstveni doprinos rada ogleda se u prikazivanju povoljnih poslovnih ishoda i koristi poduzeća koja prihvaćaju i provode u praksi, koncept (politiku) društveno odgovornog poslovanja u funkciji poslovne uspješnosti kao i raznih koristi koje će pored samog poduzeća ostvariti i društvo u cjelini. Koristi koje ima poduzeće su sljedeće: poboljšanje financijskih rezultata, snižavanje operativnih troškova, povećanje imidža (ugleda) poduzeća, povećanje prodaje, veća lojalnost kupaca, povećanje kvalitete procesa rada i produktivnosti, povećanje sigurnosti proizvoda i usluga, veći pristup kapitalu i tržišnim nišama, privlačenje najboljih kadrova, poticanje inventivnosti i inovativnosti. Koristi koje ima društvo: viši stupanj informiranosti, indirektna involviranost u poslovne odluke, kvalitetan i siguran proizvod, sudjelovanje djelatnika u društvenim projektima, sudjelovanje poduzeća u programima obrazovanja, sudjelovanje poduzeća u procesu zapošljavanja, donacije i dobrovoljni prilozi društvenim projektima, razvijanje civilnog društva, demokracija. Koristi koje ima okoliš: pažljivije (racionalno) korištenje prirodnih resursa i neobnovljivih izvora energij

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

962-981.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Corporate Governance and Public Policy – Path to Sustainable Future

Zagreb: Sveučilište u Zagrebu

978-9536025-57-2

Podaci o skupu

6 th International conference An Entreprise Odyssey: Corporate Governance and Public Policy – Path to Sustainable Future

predavanje

13.06.2012-16.06.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano