Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Business ethics – moral responsibility of the modern company (CROSBI ID 657478)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Ivaniš, Marija Business ethics – moral responsibility of the modern company // Beyond the Economic Crisis: lessons Learned and Challanges Ahead. Sarajevo, 2012. str. 507-525

Podaci o odgovornosti

Ivaniš, Marija

engleski

Business ethics – moral responsibility of the modern company

Poslovnim liderima današnjice treba osigurati „moralne smjernice“ da bi bili u stanju donositi etičke poslovne odluke, plemenite, humane i nesebične, u uvjetima organizacijskih ili osobnih ciljeva izloženih stalnim pritiscima poslovnog okruženja koje traži brze odgovore na stalno prisutne promjene tržišnih zahtjeva. U kontekstu navedene problematike postavlja se sljedeći problem istraživanja: etička načela u jednom poduzeću teška su za primjenu jer trebaju pomiriti i sjediniti u jedinstven etički sustav vrijednosne sustave različitih pojedinaca, stoga ona poduzeća koja ne uspijevaju iznjedriti vlastite moralne sustave sa specifičnostima poslovne etike nisu u stanju stvoriti osnovni okvir za dozvoljeno i nedozvoljeno ponašanje. Cilj ovoga rada je dati menadžerima praktični okvir za uvođenje „etičkog vodiča“ u svoja poduzeća. Svrha rada je istaknuti da suvremeno etično poslovanje od menadžera danas zahtijeva etičkog vođu koji će biti primjer drugima, koji će donositi moralno ispravne odluke i provoditi etičku poslovnu politiku koja će utjecati na život ljudi u poduzeću, uspjeh poduzeća i društvo u cjelini.

business ethics, moral responsibility, entreprenership

Znanstveni doprinos rada ogleda se u analizi kontradikcije između postavljene vizije, misije i ciljeva te ugrađenih etičkih vrijednosti u poduzeću. Objašnjava se važnost definiranja etičkih vrijednosti u poduzeću kao o svih onih potrebnih vrijednosti prikladnih za poduzeće da bi se organizacijski ciljevi ostvarili kao i nužnost usklađenja osobnih ciljeva djelatnika i njihovih vrijednosnih sustava sa ciljevima i vrijednosnim sustavom poduzeća. U radu se predlažu instrumenti i mjere koji će poslovnim liderima današnjice osigurati temelje za donošenje etičkih poslovnih odluka i uspješno implementiranje poslovne etike u cilju uspješnijeg poslovanja. Znanstveni doprinos pristupnice ogleda se kreaciji „moralnih smjernica“ i „menadžerskog protokola“ autorice, a koji će olakšati suvremenim menadžerima rješavanje etičkih dilema i donošenje moralno ispravnih poslovnih odluka u funkciji pretvaranja etičkih kriterija pojedinaca u standardizirani etički sustav poduzeća. Na te će načine poduzeća uspješno implementirati poslovnu etiku usporedo razvijajući svijest kod svih zaposlenika o važnosti kontinuiranog unapređenje etičkog poslovanja. Udio pristup

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

507-525.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Beyond the Economic Crisis: lessons Learned and Challanges Ahead

Sarajevo:

978-9958-25-077-4

Podaci o skupu

6 th International Conference of the School of Economics and Business: Beyond the Economic Crisis: lessons Learned and Challanges Ahead

predavanje

12.10.2012-13.10.2012

Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano