Mrežne igre za učenje osnovne razine njemačkog jezika (CROSBI ID 247185)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Mihaljević, Josip ; Goluža, Nikolin Mrežne igre za učenje osnovne razine njemačkog jezika // Život i škola = Life and school, 63 (2017), 2; 161-168

Mihaljević, Josip ; Goluža, Nikolin

Mrežne igre za učenje osnovne razine njemačkog jezika

Mrežne igre dobar su medij za poučavanje i učenje jer je internet svima dostupan preko različitih računalnih uređaja od mobitela do stolnih računala. Elektroničke su igre kao suvremeni medij mnogo bliže mlađim generacijama od klasičnih medija poput knjiga i filmova. Zbog toga smo na internetskoj stranici Jezične igre i multimedijski prikaz jezika izradili četiri igre za osnovno učenje (A1 razina prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike) njemačkog jezika. Igre rade na svim računalnim uređajima i mrežnim preglednicima. Izrađene su pomoću besplatne programske podrške. Cilj je takvih igara da učenici na što zabavniji način nauče osnove njemačkog jezika pomoću mnogo interaktivnoga i vizualno primamljivoga sadržaja. Pored toga igre mogu pridonijeti razvoju perceptivnih i mehaničkih vještina učenika. Neke su igre razvijene iz poznatih klasičnih društvenih igara kao što su igra pamćenja (engl. memory) i križić-kružić, stoga su pravila igranja poznata i starijima i mlađima. Daktilografska igra, u kojoj igrač treba što brže utipkati padajuću riječ da bi dobio njezin prijevod na hrvatski, inovativna je jer dosad nije postojala slična igra. Jezične igre i multimedijski prikaz jezika nova je internetska stranica. U budućnosti namjeravamo dalje razvijati postojeće igre, osmisliti nove i proširiti igranje edukativnih igara među učenicima pomoću društvenih mreža.

daktilografska igra ; društvene mreže ; igra pamćenja ; križić-kružić ; kviz sa slikama ; edukativne mrežne igre ; učenje njemačkog jezika

WEB games for learning german at the basic level

typing game ; social networks ; memory game ; tic-tac- toe ; picture quiz ; educational web games ; learning German language