Ocjenjivanje uspješnosti studenata u visokom obrazovanju za poduzetništvo putem primjene modularnih inteligentnih sustava (CROSBI ID 248024)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Gregorić, Marina ; Knok, Željko ; Tkalec, Zdravko
hrvatski
Ocjenjivanje uspješnosti studenata u visokom obrazovanju za poduzetništvo putem primjene modularnih inteligentnih sustava
Obrazovanje za poduzetništvo u visokom obrazovanju provodi se na specifične načine kako bi se studente što bolje pripremilo za poslovanje u stvarnom tržišnom natjecanju. Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i menadžment Nikola Šubić Zrinski (NŠZ), provodi obrazovanje za poduzetništvo kroz specifičan oblik poznat kao kolegij Integralno upravljanje poduzećem (IUP). U okviru Visoke škole NŠZ djeluje i studentski poduzetnički inkubator koji omogućuje studentima da već od prve godine studija osnivaju svoje tvrtke i upravljaju njima tijekom sve tri godine obrazovanja. Kolegij Integralno upravljanje poduzećem obuhvaća obrazovanje koje se izvodi putem primjene znanja iz različitih kolegija poput marketinga, ekonomije, poduzetništva, financija i računovodstva. Tijekom obrazovanja studenti analiziraju tržište, provode istraživanja tržišta, sastavljaju marketing plan, poslovni plan te se bave konkretnim aktivnostima kreiranja i prodaje vlastitih proizvoda ili usluga na realnom tržištu. S druge strane poznati su u računarstvu različiti inteligentni sustavi koji mogu pridonijeti praćenju napretka studenata tijekom pohađanja kolegija Integralno upravljanje poduzećem. Cilj je ovog rada pokazati kako bi se primjenom modularnih ekspertnih inteligentnih sustava moglo ostvariti uspješno i jednostavno praćenje uspjeha studenata pri ostvarenju ciljeva učenja za poduzetništvo na primjeru obrazovanja u Visokoj školi NŠZ.
Obrazovanje za poduzetništvo ; modularni inteligentni sustavi ; integralno upravljanje poduzećem ; inkubator
Rad je prezentiran na 5. međunarodnoj konferenciji o učenju za poduzetništvo (ICEL), održanoj 20.10.2015.g., Zagreb.
engleski
Assessment of successful progress of students in high education for entrepreneurship by applying modular intelligent systems
nije evidentirano
education ; entrepreneurship ; integrated enterprise management ; modular intelligent systems ; incubator
nije evidentirano