Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Diskusija kao nastavna metoda u visokoškolskoj nastavi : prilog za poticanje dubinskog pristupa učenju (CROSBI ID 79675)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kovač, Vesna Diskusija kao nastavna metoda u visokoškolskoj nastavi : prilog za poticanje dubinskog pristupa učenju // Napredak (Zagreb), 138 (1997), 3; 433-440

Podaci o odgovornosti

Kovač, Vesna

hrvatski

Diskusija kao nastavna metoda u visokoškolskoj nastavi : prilog za poticanje dubinskog pristupa učenju

Diskusija kao nastavna metoda u visokoškolskoj nastavi kao i metoda učenja studenata sve više ulazi u nastavnu praksu. Na ovom mjestu prikazana je njezina uloga u poticanju dubinskog pristupa učenju studenata kao željenom rezultatu rada u nastavi. Sve to postići će se ukoliko se obrati pozornost na pravila njezinog organiziranja i vođenja koja moraju biti prilagođena kontekstu nastavne situacije.

nastavna metoda; diskusija; učenje; dubinski pristup učenju

nije evidentirano

engleski

Discussion as a teaching method in higher education

nije evidentirano

teaching method; discussion; learning; deep approach to learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

138 (3)

1997.

433-440

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija