Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga velikih podataka u marketingu (CROSBI ID 659560)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dobrinić, Damir Uloga velikih podataka u marketingu // Book of pepers -2nd CRODMA Conference 2017 / Dobrinić, D., Bijakšić, S., Krajnović, A., Staneva, K. ; Žnideršić-Kovač, P. (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 233-244

Podaci o odgovornosti

Dobrinić, Damir

hrvatski

Uloga velikih podataka u marketingu

Prvi pojavni oblici pojma veliki podaci (eng. Big data ) javljaju se krajem 20.tog stoljeća da bi početkom 21. postao nezaobilazan termin u poslovnom svijetu. Razvoj informatičke i komunikacijske tehnologije dovodi do pojave velikih količina podataka koje se generiraju u internoj i eksternoj poslovnoj okolini te se uspješnost poslovanja veže za mogućnost korištenja tih podataka. Inficiranost pogodnostima i koristima korištenja velikih količina podataka iz različitih izvora doživio je i marketing. Dosadašnja tradicionalna marketinška paradigma se mijenja i prilagođava novim tehnološkim i komunikacijskim trendovima. Nova generacija potrošača koja postaje dominantna na tržištu, generacija milenijalaca svoja su prva slova tipkala na računalu, njihova percepcija svijeta temelji se na tehnologiji, svakodnevnom korištenju interneta, društvenih mreža, pametnih telefona…Sve su to izvori podataka koji marketingu pomažu u kreiranju profila kupaca i adekvatnom zadovoljavanja njihovih potreba. Marketinške strategije se mijenjaju i prilagođavaju zahtjevima kupaca

marketing, veliki podaci, strategije, kupci

nije evidentirano

engleski

Role of big data in marketing

nije evidentirano

marketing, big data, strategies, buyers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

233-244.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of pepers -2nd CRODMA Conference 2017

Dobrinić, D., Bijakšić, S., Krajnović, A., Staneva, K. ; Žnideršić-Kovač, P.

Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

ISSN2459-7953

Podaci o skupu

2nd Croatian Direct Marketing Association Conference

predavanje

12.10.2017-13.10.2017

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Ekonomija