Uloga velikih podataka u marketingu (CROSBI ID 659560)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dobrinić, Damir
hrvatski
Uloga velikih podataka u marketingu
Prvi pojavni oblici pojma veliki podaci (eng. Big data ) javljaju se krajem 20.tog stoljeća da bi početkom 21. postao nezaobilazan termin u poslovnom svijetu. Razvoj informatičke i komunikacijske tehnologije dovodi do pojave velikih količina podataka koje se generiraju u internoj i eksternoj poslovnoj okolini te se uspješnost poslovanja veže za mogućnost korištenja tih podataka. Inficiranost pogodnostima i koristima korištenja velikih količina podataka iz različitih izvora doživio je i marketing. Dosadašnja tradicionalna marketinška paradigma se mijenja i prilagođava novim tehnološkim i komunikacijskim trendovima. Nova generacija potrošača koja postaje dominantna na tržištu, generacija milenijalaca svoja su prva slova tipkala na računalu, njihova percepcija svijeta temelji se na tehnologiji, svakodnevnom korištenju interneta, društvenih mreža, pametnih telefona…Sve su to izvori podataka koji marketingu pomažu u kreiranju profila kupaca i adekvatnom zadovoljavanja njihovih potreba. Marketinške strategije se mijenjaju i prilagođavaju zahtjevima kupaca
marketing, veliki podaci, strategije, kupci
nije evidentirano
engleski
Role of big data in marketing
nije evidentirano
marketing, big data, strategies, buyers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
233-244.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Book of pepers -2nd CRODMA Conference 2017
Dobrinić, D., Bijakšić, S., Krajnović, A., Staneva, K. ; Žnideršić-Kovač, P.
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
ISSN2459-7953
Podaci o skupu
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference
predavanje
12.10.2017-13.10.2017
Varaždin, Hrvatska