Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika (CROSBI ID 249573)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mikić Čolić, Ana
hrvatski
Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika
Motivacija za učenje stranoga jezika, kao složen i apstraktan koncept (Dörnyei, 2001b: 1), određuje se najčešće na temelju dvije skupine činitelja koji proizlaze iz ciljeva učenja stranih jezika: integrativnih i instrumentalnih. Osim navedenih, naglašava se i važnost afektivnih činitelja u učenju stranoga jezika koji se ponajprije odnose na okruženje za učenje, odnosno stavove polaznika spram nastavnoga plana i programa, nastavnikovu osobnost, ponašanje, metode i stil poučavanja, ugodnu atmosferu na nastavi te obilježja same skupine polaznika. Polazište je ovoga rada pretpostavka da su upravo afektivni činitelji presudni za uspjeh u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika. Da bi se pretpostavka provjerila, provedeno je istraživanje među polaznicima iz Poljske, Njemačke, Francuske, Češke, Španjolske i Finske (26 ispitanika) koji su na Filozofskom fakultetu u Osijeku pohađali intenzivne tečajeve hrvatskoga jezika. Istraživanjem su provjereni stavovi polaznika prema jezičnoj razini tečaja te prema okruženju za učenje.
stavovi, motivacija, afektivni činitelji, intenzivno učenje hrvatskoga kao stranog jezika
nije evidentirano
engleski
The role of affective factors in the intensive learning of Croatian as a foreign language
nije evidentirano
attitudes, motivation, affective factors, intensive learning of Croatian as a foreign language
nije evidentirano