Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika (CROSBI ID 249573)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Mikić Čolić, Ana Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 46 (2017), 1-2; 5-22

Podaci o odgovornosti

Mikić Čolić, Ana

hrvatski

Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika

Motivacija za učenje stranoga jezika, kao složen i apstraktan koncept (Dörnyei, 2001b: 1), određuje se najčešće na temelju dvije skupine činitelja koji proizlaze iz ciljeva učenja stranih jezika: integrativnih i instrumentalnih. Osim navedenih, naglašava se i važnost afektivnih činitelja u učenju stranoga jezika koji se ponajprije odnose na okruženje za učenje, odnosno stavove polaznika spram nastavnoga plana i programa, nastavnikovu osobnost, ponašanje, metode i stil poučavanja, ugodnu atmosferu na nastavi te obilježja same skupine polaznika. Polazište je ovoga rada pretpostavka da su upravo afektivni činitelji presudni za uspjeh u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika. Da bi se pretpostavka provjerila, provedeno je istraživanje među polaznicima iz Poljske, Njemačke, Francuske, Češke, Španjolske i Finske (26 ispitanika) koji su na Filozofskom fakultetu u Osijeku pohađali intenzivne tečajeve hrvatskoga jezika. Istraživanjem su provjereni stavovi polaznika prema jezičnoj razini tečaja te prema okruženju za učenje.

stavovi, motivacija, afektivni činitelji, intenzivno učenje hrvatskoga kao stranog jezika

nije evidentirano

engleski

The role of affective factors in the intensive learning of Croatian as a foreign language

nije evidentirano

attitudes, motivation, affective factors, intensive learning of Croatian as a foreign language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46 (1-2)

2017.

5-22

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Filologija

Poveznice