Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenička procjena nastavnih aktivnosti u strukovnim nastavnim predmetima medicinske škole (CROSBI ID 419199)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šostaric, Marina Učenička procjena nastavnih aktivnosti u strukovnim nastavnim predmetima medicinske škole / Topolovčan, Tomislav (mentor); Osijek, Medicinski fakultet Osijek, . 2017

Podaci o odgovornosti

Šostaric, Marina

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Učenička procjena nastavnih aktivnosti u strukovnim nastavnim predmetima medicinske škole

Cilj: Utvrditi obiljeţja nastavnih aktivnosti strukovnih predmeta u medicinskoj školi te utvrditi postoji li razlika u procjeni nastavnih aktivnosti s obzirom na spol učenika, mjesto prebivališta učenika i prosječnu završnu ocjenu u prethodnom razredu. Ispitanici i metode: Istraţivanje je provedeno kao presječna studija. U ispitivanje je bilo uključeno 250 punoljetnih učenika Medicinske škole Bjelovar i Škole za medicinske sestre Mlinarska u Zagrebu, smjer medicinska sestra opće njege/medicinski tehničar opće njege. Kao instrument za prikupljanje podataka korišten je anonimni upitnik Moje nastavne aktivnosti koji se sastoji od trideset jedne manifestne tvrdnje Likertove skale od pet stupnjeva. Upitnik je sadrţavao i pet zatvorenih pitanja koja su se odnosila na demografske podatke. Rezultati:. Da često radi na nastavi strukovnih predmeta ono što je u skladu s njihovim interesima navodi 133 (53, 2%) ispitanika, a njih 107 (42, 8%) da na nastavi strukovnih predmeta proučavaju zanimljive teme. Ukupno 104 (41, 6%) učenika navodi da na nastavi strukovnih predmeta uvijek radi u skladu sa svojim sposobnostima. Na nastavi strukovnih predmeta voli raditi 76 (30, 4%) ispitanika. Mogućnost izbora su učenici ocijenili najmanjom ocjenom, primjerice 95 (38%) ispitanika tvrdi da nikada ne mogu birati publiku za prikazati svoj rad. Zaključak: Učenici nastavu strukovnih predmeta najčešće percipiraju kao interesantnu i izazovnu, u nešto manjoj učestalosti navode da im nastavne aktivnosti pruţaju zadovoljstvo, dok im najmanje pruţaju mogućnost izbora. Nema značajnijih razlika u percepciji nastavnih aktivnosti u odnosu na prebivalište i prosječnu završnu ocjenu iz prethodnog razreda, dok značajno veće slaganje s tvrdnjama u domeni izbora imaju mladići u odnosu na djevojke

nastavne aktivnosti ; nastavnici ; učenici

nije evidentirano

engleski

Students'evaluation of course activities in vocational subjects of secondary medical school

nije evidentirano

class activities ; students ; teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

01.12.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Medicinski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

nije evidentirano