Učenička procjena nastavnih aktivnosti u strukovnim nastavnim predmetima medicinske škole (CROSBI ID 419199)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šostaric, Marina
Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Učenička procjena nastavnih aktivnosti u strukovnim nastavnim predmetima medicinske škole
Cilj: Utvrditi obiljeţja nastavnih aktivnosti strukovnih predmeta u medicinskoj školi te utvrditi postoji li razlika u procjeni nastavnih aktivnosti s obzirom na spol učenika, mjesto prebivališta učenika i prosječnu završnu ocjenu u prethodnom razredu. Ispitanici i metode: Istraţivanje je provedeno kao presječna studija. U ispitivanje je bilo uključeno 250 punoljetnih učenika Medicinske škole Bjelovar i Škole za medicinske sestre Mlinarska u Zagrebu, smjer medicinska sestra opće njege/medicinski tehničar opće njege. Kao instrument za prikupljanje podataka korišten je anonimni upitnik Moje nastavne aktivnosti koji se sastoji od trideset jedne manifestne tvrdnje Likertove skale od pet stupnjeva. Upitnik je sadrţavao i pet zatvorenih pitanja koja su se odnosila na demografske podatke. Rezultati:. Da često radi na nastavi strukovnih predmeta ono što je u skladu s njihovim interesima navodi 133 (53, 2%) ispitanika, a njih 107 (42, 8%) da na nastavi strukovnih predmeta proučavaju zanimljive teme. Ukupno 104 (41, 6%) učenika navodi da na nastavi strukovnih predmeta uvijek radi u skladu sa svojim sposobnostima. Na nastavi strukovnih predmeta voli raditi 76 (30, 4%) ispitanika. Mogućnost izbora su učenici ocijenili najmanjom ocjenom, primjerice 95 (38%) ispitanika tvrdi da nikada ne mogu birati publiku za prikazati svoj rad. Zaključak: Učenici nastavu strukovnih predmeta najčešće percipiraju kao interesantnu i izazovnu, u nešto manjoj učestalosti navode da im nastavne aktivnosti pruţaju zadovoljstvo, dok im najmanje pruţaju mogućnost izbora. Nema značajnijih razlika u percepciji nastavnih aktivnosti u odnosu na prebivalište i prosječnu završnu ocjenu iz prethodnog razreda, dok značajno veće slaganje s tvrdnjama u domeni izbora imaju mladići u odnosu na djevojke
nastavne aktivnosti ; nastavnici ; učenici
nije evidentirano
engleski
Students'evaluation of course activities in vocational subjects of secondary medical school
nije evidentirano
class activities ; students ; teachers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
01.12.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Medicinski fakultet Osijek
Osijek