Obilježja konstruktivističke nastave u medicinskoj školi (CROSBI ID 419202)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Galešić, Željka
Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Obilježja konstruktivističke nastave u medicinskoj školi
Cilj istraživanja: Prema učeničkoj procjeni utvrditi obilježja konstruktivističke nastave (domene osobna važnost učenj a, kontrola učenja, nesigurnost, učeničko pregovaranje, kritičko mišljenje i skala stavova) u Školi za medicinske sestre Vinogradska u Zagrebu, Medicinskoj školi Bjelovar i Srednjoj školi Koprivnica te utvrditi postoji li razlika u procjeni konstruktivisti čke nastave s obzirom na spol učenika, mjesto prebivališta, razred koji učenik pohađa te s obzirom na prosječnu završnu ocjenu u prethodnom razredu. Nacrt studije: Presječna studija. Ispitanici i metode: U istraživanju je sudjelovalo 210 punoljetnih uče nika navedenih medicinskih škola. Instrument istraživanja sastojao se od općih sociodemografskih podataka te prevedene i modificirane skale konstruktivističke nastave, koja se sastoji od 35 čestica i 6 domena. Istraživanje je provedeno tijekom listopa da i studenoga 2017. godine. Rezultati: Ispitanici koji žive na selu značajno imaju višu ocjenu osobne važnosti učenja, medijana 24 (interkvartilnog raspona od 22 do 26) (P = 0, 01), kontrolu učenja medijana 25 (interkvartilnog raspona od 23 do 27) ( P = 0, 02), kao i ocjenu kritičkog mišljenja medijana 26 (interkvartilnog raspona od 24 do 27) (P = 0, 004), u odnosu na ispitanike koji žive u gradu. U ostalim domenama nije nađena statistički značajna razlika u odnosu na niti jedno obilježje ispitanika. Z aključak: Kod ispitanika su utvrđena sva obilježja konstruktivističke nastave. U domenama: osobna važnost učenja, kontrola učenja i kritičko mišljenje, postoji statistički značajna razlika u odnosu na mjesto prebivališta. U ostalim domenama nije nađena sta tistički značajna razlika prema niti jednom ispitivanom obilježju.
konstruktivistička nastava ; škola ; učenici ; učenje
nije evidentirano
engleski
Characteristics of constructivist teaching in nursing school
nije evidentirano
constructivist teaching ; learning ; school ; students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
06.04.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Medicinski fakultet Osijek
Osijek