Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u ciljnim orijentacijama učenja kod studenata diplomskog studija sestrinstva (CROSBI ID 419204)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lještak, Milomir
Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u ciljnim orijentacijama učenja kod studenata diplomskog studija sestrinstva
Cilj: Utvrditi obiljeţja i značaj formalnog obrazo vanja medicinskih sestara/tehničara te utvrditi postoje li razlike kod ispitanika u ciljnim orijentacijama učenja. Ispitanici i metode: Istraţivanje je provedeno kao presječna studija. U istraţivanje su bili uključeni studenti prve i druge godine Sveučili šnog diplomskog studija sestrinstva u Čakovcu. Broj ispitanika uključenih u istraţivanje je 70. Instrument istraţivanja je anonimni upitnik koji se sastoji od dva dijela. Prvi dio vezan je za demografska obiljeţja i sastoji se od osam pitanja. Drugi dio ve zan je za upitnik ciljnih orijentacija studenata kojeg čine petnaest čestica/tvrdnji u obliku Likertove skale koje su podijeljene u tri domene: skala usmjerenosti na učenje, na izvedbu i na izbjegavanje truda te su definirane rangiranjem odgovora prema ska li od 1 do 5. Rezultati: Kod skale usmjerenosti na učenje u potpunosti je jako zadovoljno kad nauči nešto novo 42 (60%) ispitanika. Kod skale usmjerenosti na izvedbu najviše ispitanika, njih 45 (64%) se slaţe ili se u potpunosti slaţe s tvrdnjom da su jak o zadovoljni kad mogu drugima pokazati što su naučili. Kod skale usmjerenosti na izbjegavanje truda, ne slaţe se ili se u potpunosti ne slaţe 36 (51%) ispitanika s tvrdnjom da ne ţele raditi ništa više od onog što moraju. Zaključak: Ne postoji statistički značajna razlika kod ispitanika s obzirom na obiljeţja i značaj formalnog obrazovanja. U ciljnim orijentacijama utvrĎene su dvije grupe studenata, jedni koji su orijentirani na učenje i izvedbu te jedni koji nisu usmjereni na izbjegavanje truda.
ciljne orijentacije, cjeloţivotno obrazovanje, formalno obrazovanje medicinskih sestara
nije evidentirano
engleski
The role of formal educational degrees in goal orientations referring to graduate nursing students
nije evidentirano
formal education of nurses ; goal orientations ; lifelong learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
06.04.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Medicinski fakultet Osijek
Osijek