Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u ciljnim orijentacijama učenja kod studenata diplomskog studija sestrinstva (CROSBI ID 419204)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lještak, Milomir Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u ciljnim orijentacijama učenja kod studenata diplomskog studija sestrinstva / Topolovčan, Tomislav (mentor); Osijek, Medicinski fakultet Osijek, . 2018

Podaci o odgovornosti

Lještak, Milomir

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u ciljnim orijentacijama učenja kod studenata diplomskog studija sestrinstva

Cilj: Utvrditi obiljeţja i značaj formalnog obrazo vanja medicinskih sestara/tehničara te utvrditi postoje li razlike kod ispitanika u ciljnim orijentacijama učenja. Ispitanici i metode: Istraţivanje je provedeno kao presječna studija. U istraţivanje su bili uključeni studenti prve i druge godine Sveučili šnog diplomskog studija sestrinstva u Čakovcu. Broj ispitanika uključenih u istraţivanje je 70. Instrument istraţivanja je anonimni upitnik koji se sastoji od dva dijela. Prvi dio vezan je za demografska obiljeţja i sastoji se od osam pitanja. Drugi dio ve zan je za upitnik ciljnih orijentacija studenata kojeg čine petnaest čestica/tvrdnji u obliku Likertove skale koje su podijeljene u tri domene: skala usmjerenosti na učenje, na izvedbu i na izbjegavanje truda te su definirane rangiranjem odgovora prema ska li od 1 do 5. Rezultati: Kod skale usmjerenosti na učenje u potpunosti je jako zadovoljno kad nauči nešto novo 42 (60%) ispitanika. Kod skale usmjerenosti na izvedbu najviše ispitanika, njih 45 (64%) se slaţe ili se u potpunosti slaţe s tvrdnjom da su jak o zadovoljni kad mogu drugima pokazati što su naučili. Kod skale usmjerenosti na izbjegavanje truda, ne slaţe se ili se u potpunosti ne slaţe 36 (51%) ispitanika s tvrdnjom da ne ţele raditi ništa više od onog što moraju. Zaključak: Ne postoji statistički značajna razlika kod ispitanika s obzirom na obiljeţja i značaj formalnog obrazovanja. U ciljnim orijentacijama utvrĎene su dvije grupe studenata, jedni koji su orijentirani na učenje i izvedbu te jedni koji nisu usmjereni na izbjegavanje truda.

ciljne orijentacije, cjeloţivotno obrazovanje, formalno obrazovanje medicinskih sestara

nije evidentirano

engleski

The role of formal educational degrees in goal orientations referring to graduate nursing students

nije evidentirano

formal education of nurses ; goal orientations ; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

06.04.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Medicinski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

nije evidentirano