Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji (CROSBI ID 661165)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Vuković, Ksenija Entrepreneurial masculinity and femininity. Representations of Entrepreneurs in Miroslav Krleža’s Glembay Trilogy / Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji // 26. Dani Frane Petrića / Jurić, Hrvoje ; Krznar, Tomislav ; Ćurko, Bruno et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2017. str. 123-124

Podaci o odgovornosti

Vuković, Ksenija

hrvatski

Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji

Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji Takozvani lingvistički obrat i postmodernistički pristup potaknuli su dio istraživača na to da u istraživanjima poduzetništva poklone pažnju jeziku i reprezentacijama u postupku istraživanja. Dominantni diskurs vezan je uz konstrukciju poduzetništva kao maskuline pojave, što se očituje u reprezentacijama poduzetnika u medijima, kao i u znanstvenim djelima. Perzistentnost percepcije poduzetništva kao maskuline aktivnosti vodi nas prema sagledavanju »duge sjene« ideologije odijeljenih sfera. U ovom se radu ukazuje na to da umjetnička reprezentacija poduzetnika (Krležina trilogija o Glembajevima) otvara, između ostalog, prostor za analizu diskursa o poduzetnicima na temama koje se uočavaju »ispod površine«. U Krležinoj trilogiji o Glembajevima događa se odmak od uobičajene muževnosti: to su drame o aktivnim muškarcima i naizgled pasivnim ženama. Cilj je izlaganja analizirati kako se stvara značenje poduzetnika i poduzetništva te kako se ono prenosi drugome i kroz različita povijesna razdoblja.

reprezentacije poduzetnika ; poduzetnički maskulinitet i feminitet ; glembajevska trilogija ;

nije evidentirano

engleski

Entrepreneurial masculinity and femininity. Representations of Entrepreneurs in Miroslav Krleža’s Glembay Trilogy

Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji Takozvani lingvistički obrat i postmodernistički pristup potaknuli su dio istraživača na to da u istraživanjima poduzetništva poklone pažnju jeziku i reprezentacijama u postupku istraživanja. Dominantni diskurs vezan je uz konstrukciju poduzetništva kao maskuline pojave, što se očituje u reprezentacijama poduzetnika u medijima, kao i u znanstvenim djelima. Perzistentnost percepcije poduzetništva kao maskuline aktivnosti vodi nas prema sagledavanju »duge sjene« ideologije odijeljenih sfera. U ovom se radu ukazuje na to da umjetnička reprezentacija poduzetnika (Krležina trilogija o Glembajevima) otvara, između ostalog, prostor za analizu diskursa o poduzetnicima na temama koje se uočavaju »ispod površine«. U Krležinoj trilogiji o Glembajevima događa se odmak od uobičajene muževnosti: to su drame o aktivnim muškarcima i naizgled pasivnim ženama. Cilj je izlaganja analizirati kako se stvara značenje poduzetnika i poduzetništva te kako se ono prenosi drugome i kroz različita povijesna razdoblja.

representations of entrepreneurs ; entrepreneurial masculinity and femininity ; Glembay trilogy

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

123-124.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

26. Dani Frane Petrića

Jurić, Hrvoje ; Krznar, Tomislav ; Ćurko, Bruno ; Matijević, Mira

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo

1848-2228

Podaci o skupu

Filozofija i ekonomija/Philosophy and Economy

predavanje

24.09.2017-30.09.2017

Cres, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice