Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji (CROSBI ID 661165)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vuković, Ksenija
hrvatski
Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji
Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji Takozvani lingvistički obrat i postmodernistički pristup potaknuli su dio istraživača na to da u istraživanjima poduzetništva poklone pažnju jeziku i reprezentacijama u postupku istraživanja. Dominantni diskurs vezan je uz konstrukciju poduzetništva kao maskuline pojave, što se očituje u reprezentacijama poduzetnika u medijima, kao i u znanstvenim djelima. Perzistentnost percepcije poduzetništva kao maskuline aktivnosti vodi nas prema sagledavanju »duge sjene« ideologije odijeljenih sfera. U ovom se radu ukazuje na to da umjetnička reprezentacija poduzetnika (Krležina trilogija o Glembajevima) otvara, između ostalog, prostor za analizu diskursa o poduzetnicima na temama koje se uočavaju »ispod površine«. U Krležinoj trilogiji o Glembajevima događa se odmak od uobičajene muževnosti: to su drame o aktivnim muškarcima i naizgled pasivnim ženama. Cilj je izlaganja analizirati kako se stvara značenje poduzetnika i poduzetništva te kako se ono prenosi drugome i kroz različita povijesna razdoblja.
reprezentacije poduzetnika ; poduzetnički maskulinitet i feminitet ; glembajevska trilogija ;
nije evidentirano
engleski
Entrepreneurial masculinity and femininity. Representations of Entrepreneurs in Miroslav Krleža’s Glembay Trilogy
Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji Takozvani lingvistički obrat i postmodernistički pristup potaknuli su dio istraživača na to da u istraživanjima poduzetništva poklone pažnju jeziku i reprezentacijama u postupku istraživanja. Dominantni diskurs vezan je uz konstrukciju poduzetništva kao maskuline pojave, što se očituje u reprezentacijama poduzetnika u medijima, kao i u znanstvenim djelima. Perzistentnost percepcije poduzetništva kao maskuline aktivnosti vodi nas prema sagledavanju »duge sjene« ideologije odijeljenih sfera. U ovom se radu ukazuje na to da umjetnička reprezentacija poduzetnika (Krležina trilogija o Glembajevima) otvara, između ostalog, prostor za analizu diskursa o poduzetnicima na temama koje se uočavaju »ispod površine«. U Krležinoj trilogiji o Glembajevima događa se odmak od uobičajene muževnosti: to su drame o aktivnim muškarcima i naizgled pasivnim ženama. Cilj je izlaganja analizirati kako se stvara značenje poduzetnika i poduzetništva te kako se ono prenosi drugome i kroz različita povijesna razdoblja.
representations of entrepreneurs ; entrepreneurial masculinity and femininity ; Glembay trilogy
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
123-124.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
26. Dani Frane Petrića
Jurić, Hrvoje ; Krznar, Tomislav ; Ćurko, Bruno ; Matijević, Mira
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
1848-2228
Podaci o skupu
Filozofija i ekonomija/Philosophy and Economy
predavanje
24.09.2017-30.09.2017
Cres, Hrvatska