Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Determinante ponašanja korisnika na turističkim i hotelskim web site-ovima (CROSBI ID 661579)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Ružić, Drago ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin Determinante ponašanja korisnika na turističkim i hotelskim web site-ovima // New Trends in Tourism and Hospitality Management / Ivanović, Zoran (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 987-1004

Podaci o odgovornosti

Ružić, Drago ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin

hrvatski

Determinante ponašanja korisnika na turističkim i hotelskim web site-ovima

Pojavom i snažnim razvojem Interneta pojavljuje se i potpuno novo tržište koje se zbog svojih osobitosti, pored korištenja različitih izraza (virtualno, internet tržište, mrežno tržište), najčešće naziva web tržište ili cyber tržište. Unatoč činjenici što ovo tržište karakterizira globalnost u punom smislu te riječi, broj i struktura korisnika Interneta ipak donekle determiniraograničenost ovog tržišta. No, bez svake sumnje, danas već nezaobilazno veliku skupinu korisnika Interneta, osobito onih koji pretražuju Internet i obavljaju rezervacije zbog turističkih motiva, karakteriziraju brojne značajke koje determiniraju i njihovo ponašanje na mreži, uz istodobno djelovanje elemenata samog web site-ana njihovo ponašanje. Za poslovne subjekte, istraživanje, prikupljanje, analiza i izvješćivanje o ponašanju sudionika virtualnog tržišta predstavljaju neophodne informacije za donošenje brojnih poslovnika odluka. Iako se radi o razmjerno kratkom razvojnom razdobljuInterneta, postoje brojne teorije o ponašanju Internet korisnika, ali i brojne metode i softwareski alati za marketinška istraživanjaponašanjakorisnika na Internetu. U ovom se radu prezentiraju neke teorijske spoznaje ali i slučaj praktičnog istraživanja ponašanja korisnika na web site-ovima turističkezajedniceihotela, te prikazuje potreba za većom sinergijom subjekata turističkog sustava u razvoju web site-ova.

ponašanje potrošača, Internet, web site, analitički software

nije evidentirano

engleski

Determinants of User Behaviour on Tourist and Hotel Web- Sites

nije evidentirano

customer behaviour, intermet, web site, analytics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

987-1004.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

New Trends in Tourism and Hospitality Management

Ivanović, Zoran

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

978-953-6198-64-1

Podaci o skupu

19th Biennial International Congress TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRY 2008 New Trends in Tourism and Hospitality Management

predavanje

07.05.2008-09.05.2008

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija