Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Priručnik za unapređivanje nastave Prirode i društva, Prirode, Biologije, Geografije, Fizike i Kemije s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015. (CROSBI ID 16390)

Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija

Buljan Culej, Jasminka ; Halusek, Vlado ; Končić, Anamarija ; Prusec Kovačić, Snježana ; Rafaj-Kostelić, Anita ; Sambolek, Melita ; Siluković, Dragan Priručnik za unapređivanje nastave Prirode i društva, Prirode, Biologije, Geografije, Fizike i Kemije s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015.. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017

Podaci o odgovornosti

Buljan Culej, Jasminka ; Halusek, Vlado ; Končić, Anamarija ; Prusec Kovačić, Snježana ; Rafaj-Kostelić, Anita ; Sambolek, Melita ; Siluković, Dragan

hrvatski

Priručnik za unapređivanje nastave Prirode i društva, Prirode, Biologije, Geografije, Fizike i Kemije s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015.

U priručniku su prikazani rezultati kvalitativne analize odgovora učenika četvrtih razreda u Republici Hrvatskoj koji su sudjelovali u međunarodnome istraživanju TIMSS 2015. Nacionalni rezultati učenika postignutih u prirodoslovnom području uspoređivani su s međunarodnim prosječnim rezultatima. Kvalitativnom analizom odgovora učenika uspoređivani su poučavani nastavni sadržaji definirani u Nastavnome planu i programu za osnovnu školu s postignutim rezultatima u kontekstu osnovnoškolskoga odgoja i obrazovanja. Svrha je priručnika poticati promjene u nastavi prirodoslovlja koje se temelje na objektivnim podatcima, čime će se osigurati veća uspješnost učenika i bolja primjena usvojenoga znanja u svakodnevnome životu. Ovaj priručnik sadržava zadatke koji će učenike pripremiti za daljnje uspješno obrazovanje.

TIMSS, kvalitativna analiza, unapređenje nastave, prirodoslovlje, priručnik

nije evidentirano

engleski

Manual for improving STEM teaching with examples of tasks from the international research TIMSS 2015.

nije evidentirano

TIMSS, qualitative analysis, teaching improvement, natural science, manual

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

2017.

978-953-7556-61-7

191

objavljeno

Povezanost rada

Biologija, Fizika, Geografija