Hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture u ostvarenju važnijih utiliteta i promjeni nekih antropoloških obilježja učenica osnovnih škola (CROSBI ID 251312)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Findak, Vladimir ; Mraković, Miloš ; Metikoš, Dušan ; Prot, Franjo ; Neljak, Boris
hrvatski
Hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture u ostvarenju važnijih utiliteta i promjeni nekih antropoloških obilježja učenica osnovnih škola
Ovaj rad realiziran je s ciljem utvrđivanja značenja aktualnih sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture u promjeni nekih antropoloških obilježja i ostvarivanju važnijih utiliteta. Procjenu vrijednosti nastavnih programa izvršili su osobito educirani visokokvalificirani stručnjaci na dvije za to konstruirane skale Lickertova tipa. Dobiveni rezultati su pokazali da svaki pojedini analizirani sadržaj nastave ima različit doprinos kako u pretvorbi antropološkoh obilkježja, tako i u ostvarivanju utiliteta. Rezultati su prikazani kao sumarni i kao parcijalni doprinos objašnjenju svih utilitarnih i antropoloških kriterija, što će stručnjacima omogućiti vrlo precizne procedure programiranja, poglavito izradu individualnih programa vježbanja.
sadržaji nastave tjelesne i zdravstvene kulture ; antropološka obilježja ; utiliteti ; programiranje
nije evidentirano
engleski
The hierarchical value of the content of teaching physical education in the realization of important utilities and the change of some anthropological characteristics of elementary school female pupils
nije evidentirano
contents of physical education ; anthropological features ; utility ; programming
nije evidentirano