Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture u ostvarenju važnijih utiliteta i promjeni nekih antropoloških obilježja učenica osnovnih škola (CROSBI ID 251312)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Findak, Vladimir ; Mraković, Miloš ; Metikoš, Dušan ; Prot, Franjo ; Neljak, Boris Hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture u ostvarenju važnijih utiliteta i promjeni nekih antropoloških obilježja učenica osnovnih škola // Napredak (Zagreb), 140 (1999), 2; 208-219

Podaci o odgovornosti

Findak, Vladimir ; Mraković, Miloš ; Metikoš, Dušan ; Prot, Franjo ; Neljak, Boris

hrvatski

Hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture u ostvarenju važnijih utiliteta i promjeni nekih antropoloških obilježja učenica osnovnih škola

Ovaj rad realiziran je s ciljem utvrđivanja značenja aktualnih sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture u promjeni nekih antropoloških obilježja i ostvarivanju važnijih utiliteta. Procjenu vrijednosti nastavnih programa izvršili su osobito educirani visokokvalificirani stručnjaci na dvije za to konstruirane skale Lickertova tipa. Dobiveni rezultati su pokazali da svaki pojedini analizirani sadržaj nastave ima različit doprinos kako u pretvorbi antropološkoh obilkježja, tako i u ostvarivanju utiliteta. Rezultati su prikazani kao sumarni i kao parcijalni doprinos objašnjenju svih utilitarnih i antropoloških kriterija, što će stručnjacima omogućiti vrlo precizne procedure programiranja, poglavito izradu individualnih programa vježbanja.

sadržaji nastave tjelesne i zdravstvene kulture ; antropološka obilježja ; utiliteti ; programiranje

nije evidentirano

engleski

The hierarchical value of the content of teaching physical education in the realization of important utilities and the change of some anthropological characteristics of elementary school female pupils

nije evidentirano

contents of physical education ; anthropological features ; utility ; programming

nije evidentirano

Podaci o izdanju

140 (2)

1999.

208-219

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Kineziologija