Kako se Bolonjom kompromitiraju društvene znanosti i potire kritičko mišljenje? (CROSBI ID 662245)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Miliša, Zlatko ; Spasenovski, Nemanja
hrvatski
Kako se Bolonjom kompromitiraju društvene znanosti i potire kritičko mišljenje?
Potpisivanjem Bolonjske deklaracije većina država u Europi je bez javne rasprave preuzela obvezu reforme nacionalnog sustava visokog obrazovanja u skladu sa zahtjevima Deklaracije. Nametanjem reforme visokog obrazovanja došlo je do brojnih opasnosti po društvene i humanističke znanosti koje su glavni predmet ovog rada. U članku ne zastupamo ideju da je Bolonja jedini krivac za stanje u kojemu se visokoobrazovni sustav nalazi već iznosimo recentne teorijske spoznaje, istraživanja te posljedice koje eskaliraju od uvođenja Bolonje. Na temelju odnosa indikatora demokratičnosti visokog obrazovanja i kritičkog mišljenja te pojedinih kvalitativnih istraživanja ukazujemo kako je od implementacije bolonjskog procesa u Republici Hrvatskoj došlo do opadanja kvalitete studiranja te kako Bolonja nije ostvarila niti jedan od svojih zadanih ciljeva. Argumentiramo činjenice da je Bolonja smanjila kvalitetu studiranja, osobito na društveno-humanističkim studijima
Bolonjski proces, društvene znanosti, humanističke znanosti, kritičko mišljenje, kvaliteta studiranja
nije evidentirano
engleski
How does Bologna Process Compromise Social Sciences and Destroys Critical Thinking
nije evidentirano
Bologna Process, social science, humanities, critical thinking, quality of study
nije evidentirano
Podaci o prilogu
70-86.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Aktuelni problemi visokog obrazovanja i nauke
Abidović, Albina
Brčko: Evropski univerzitet Brčko Distrikt
978-99955-99-39-3
Podaci o skupu
6. međunarodni naučni skup: Aktualni problemi visokog obrazovanja i nauke Evropskog univerziteta Brčko
predavanje
13.04.2018-13.04.2018
Brčko, Bosna i Hercegovina