Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kako se Bolonjom kompromitiraju društvene znanosti i potire kritičko mišljenje? (CROSBI ID 662245)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Miliša, Zlatko ; Spasenovski, Nemanja Kako se Bolonjom kompromitiraju društvene znanosti i potire kritičko mišljenje? // Aktuelni problemi visokog obrazovanja i nauke / Abidović, Albina (ur.). Brčko: Evropski univerzitet Brčko Distrikt, 2018. str. 70-86

Podaci o odgovornosti

Miliša, Zlatko ; Spasenovski, Nemanja

hrvatski

Kako se Bolonjom kompromitiraju društvene znanosti i potire kritičko mišljenje?

Potpisivanjem Bolonjske deklaracije većina država u Europi je bez javne rasprave preuzela obvezu reforme nacionalnog sustava visokog obrazovanja u skladu sa zahtjevima Deklaracije. Nametanjem reforme visokog obrazovanja došlo je do brojnih opasnosti po društvene i humanističke znanosti koje su glavni predmet ovog rada. U članku ne zastupamo ideju da je Bolonja jedini krivac za stanje u kojemu se visokoobrazovni sustav nalazi već iznosimo recentne teorijske spoznaje, istraživanja te posljedice koje eskaliraju od uvođenja Bolonje. Na temelju odnosa indikatora demokratičnosti visokog obrazovanja i kritičkog mišljenja te pojedinih kvalitativnih istraživanja ukazujemo kako je od implementacije bolonjskog procesa u Republici Hrvatskoj došlo do opadanja kvalitete studiranja te kako Bolonja nije ostvarila niti jedan od svojih zadanih ciljeva. Argumentiramo činjenice da je Bolonja smanjila kvalitetu studiranja, osobito na društveno-humanističkim studijima

Bolonjski proces, društvene znanosti, humanističke znanosti, kritičko mišljenje, kvaliteta studiranja

nije evidentirano

engleski

How does Bologna Process Compromise Social Sciences and Destroys Critical Thinking

nije evidentirano

Bologna Process, social science, humanities, critical thinking, quality of study

nije evidentirano

Podaci o prilogu

70-86.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Aktuelni problemi visokog obrazovanja i nauke

Abidović, Albina

Brčko: Evropski univerzitet Brčko Distrikt

978-99955-99-39-3

Podaci o skupu

6. međunarodni naučni skup: Aktualni problemi visokog obrazovanja i nauke Evropskog univerziteta Brčko

predavanje

13.04.2018-13.04.2018

Brčko, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija, Obrazovne znanosti

Poveznice