Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učitelj u romskom naselju (CROSBI ID 662485)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Lapat, Goran ; Matijević, Milan Učitelj u romskom naselju // Od glagoljaške tradicije do suvremene škole / Bacalja, Robert ; Vrsaljko, Slavica (ur.). Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2018. str. 175-185

Podaci o odgovornosti

Lapat, Goran ; Matijević, Milan

hrvatski

Učitelj u romskom naselju

Obrazovanje je značajan čimbenik društvene inkluzije jer osigurava građanima jednake prilike za sudjelovanje u društvenom životu. Državni standardi propisuju jednakost pristupa obrazovanju, no u svakodnevnom životu Romi ne realiziraju to pravo u jednakoj mjeri kao i ostali građani Republike Hrvatske. Škola pred učenike svakodnevno stavlja obveze kojima treba dnevno posvetiti mnogo vremena, naravno uz roditeljsku pomoć. Nedostatak participiranja roditelja učenika Roma u odgoju djece i u izvršavanju školskih obveza reflektira se na njihov (ne)uspjeh u obrazovanju. Roditelji učenika Roma zbog vlastitog stupnja obrazovanja nisu u mogućnosti aktivno sudjelovati u izvršavanju svakodnevnih školskih obveza svoje djece. Angažiranjem učitelja u romskim naseljima u izvannastavnom vremenu povećala bi se učinkovitost odgojno-obrazovnog procesa i smanjila bi se nezaposlenost učitelja, a to je interes cjelokupnog društva.

učitelj, učenici Romi, produženi boravak

nije evidentirano

engleski

Teacher in the Roma Settlement

nije evidentirano

Teacher, Roma students, extended stay

nije evidentirano

Podaci o prilogu

175-185.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Od glagoljaške tradicije do suvremene škole

Bacalja, Robert ; Vrsaljko, Slavica

Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru

978-953-331-179-1

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija