Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kompetentan učitelj u razrednoj nastavi: potrebe, perspektive, izazovi današnjice (CROSBI ID 663396)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bedeković, Vesna ; Zrilić, Smiljana ; Valjan- Vukić, Violeta Kompetentan učitelj u razrednoj nastavi: potrebe, perspektive, izazovi današnjice // Prilagodba škole svijetu znanja. Subotica: Sveučilište u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na Mađarskom nastavnom jeziku, 2016. str. 203-214

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna ; Zrilić, Smiljana ; Valjan- Vukić, Violeta

hrvatski

Kompetentan učitelj u razrednoj nastavi: potrebe, perspektive, izazovi današnjice

Učitelj je najvažnija karika u obrazovanju djece i mladih, a njegova je uloga danas znatno izmijenjena. Elementarna zadaća, ali i imperativ uspješnosti djelovanja suvremenog učitelja njegova je sposobnost da školu učini sredinom u kojoj su učenici sretni, gdje doživljavaju pozitivna iskustva, ali i mjesto u kojoj uče na njima prihvatljiv, istraživački i suradnički način. Ciljevi koji se stavljaju pred suvremenog učitelja su: škola po mjeri učenika ; rasterećenje uklanjanjem suvišnih obrazovnih sadržaja ; suvremeni načini poučavanja ; e-učenje ; istraživačka nastava, manje frontalna, izvanučionička i terenska ; samostalan rad ; jačanje odgojne funkcije škole ; poučavanje i osposobljavanje učenika za življenja prema individualnim i kolektivnim pravima i odgovornostima uvažavanje načela poštivanja različitosti i interkulturalnog razumijevanja u multikulturalnom okruženju. Učitelj je značajan faktor razvoja socijalnih kompetencija učenika, a njegova participacija značajna je i u kreiranju pozitivnog razrednog i školskog ozračja. Realizacija ovih elementarnih, ali kompleksnih ciljeva zahtjeva razvijene kompetencije učitelja.

izazovi našeg vremena, profil kompetencije modernog učitelja, uključivanje, multikulturalno okruženje, partnerstvo, kreativnost

nije evidentirano

engleski

A competent teacher in classroom instruction - the needs, perspectives and challenges of today

nije evidentirano

the challenges of our time, competence profile of the modern teacher, inclusion, multicultural environment, partnership, creativity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

203-214.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Prilagodba škole svijetu znanja

Subotica: Sveučilište u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na Mađarskom nastavnom jeziku

978-86-87095-71-7

Podaci o skupu

Prilagodba škole svijetu znanja

predavanje

23.11.2016-24.11.2016

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija