Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interkulturalne kompetencije učitelja (CROSBI ID 420025)

Ocjenski rad | diplomski rad

Obad, Martina Interkulturalne kompetencije učitelja / Bedeković, Vesna (mentor); Mostar, Federacija BiH, Sveučilište u Mostaru, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti, . 2016

Podaci o odgovornosti

Obad, Martina

Bedeković, Vesna

hrvatski

Interkulturalne kompetencije učitelja

Trajna potreba za prilagodbom obrazovanja demokratskim standardima suvremenog kulturno- pluralnog društva u centar pozornosti dovodi osnaživanje kompetentnosti pojedinca za (su)život u multikulturalnom okruženju, a ključne kompetencije učiteljske profesije imaju presudnu ulogu u odgoju i obrazovanju nadolazećih generacija za participaciju u suvremenom demokratskom društvu. Jedan od bitnih zadataka odgojno-obrazovnog sustava je priprema i osposobljavanje učenika i učitelja za (su)život u multikulturalnom društvu, pri čemu je usvajanje profesionalnih kompetencija učitelja potrebno sagledati u kontekstu stjecanja interkulturalne kompetencije i implementacije interkulturalnog odgoja i obrazovanja. Današnji učiteljski fakulteti koji obrazuju buduće učitelje imaju veliku odgovornost u osposobljavanju budućih učitelja za pripremu učenika za uspješan život u multikulturalnom društvu. U radu je analizom plana i programa preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru utvrđen broj i programski sadržaji obveznih i izbornih kolegija unutar kojih se obrađuju interkulturalni sadržaji koji potiču razvoj interkulturalne kompetencije u obrazovanju budućih učitelja.

multikulturalno društvo, interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalna kompetencija učitelja, studij razredne nastave, interkulturalni sadržaji

nije evidentirano

engleski

Intercultural competence of teachers

nije evidentirano

multicultural society, intercultural teaching and education, teachers’ intercultural competence, Study Program in Class Teaching, intercultural contents

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

18.02.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Mostaru, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti

Mostar, Federacija BiH

Povezanost rada

Pedagogija