Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj razredne klime na uspjeh učenika mlađe školske dobi (CROSBI ID 420027)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šepović, Nikolina Utjecaj razredne klime na uspjeh učenika mlađe školske dobi / Bedeković, Vesna (mentor); Bognar, Ladislav (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2009

Podaci o odgovornosti

Šepović, Nikolina

Bedeković, Vesna

Bognar, Ladislav

hrvatski

Utjecaj razredne klime na uspjeh učenika mlađe školske dobi

Problematika diplomskog rada usmjerena je na utjecaj razredne klime na uspjeh učenika mlađe školske dobi. U drugom poglavlju iznesena su neka teorijska polazišta o samom pojmu razredne klime, pošavši od uspostavljanja pozitivne razredne klime, preko upravljanja razredom usmjerenim na učenika do uspostavljanja discipline i strukture ponašanja u razredu usmjerenom na učenika. Uz razmatranje uloge učitelja u školi usmjerenoj na učenika, s naglaskom na stilove vođenja i upravljanje razredom, uspostavljanje odnosa između učitelja i učenika te utjecaj sredine za učenje na uspjeh učenika mlađe školske dobi, izneseni su načini na osnovu kojih svaki učitelj može uspostaviti pozitivnu razrednu klimu u svom razredu te uspostaviti disciplinu, kako bi uspjeh učenika bio što bolji i kvalitetniji. Uspostava discipline u razredu usmjerenom na učenika podrazumijeva uspostavu autoriteta, uspostavljanje strukture pravila ponašanja te uspješno rješavanje učeničkog neposluha. Treće poglavlje odnosi se na empirijski dio rada u kome je dan osnovni metodološki okvir istraživanja. U četvrtom su poglavlju kroz raspravu opisani primjeri utjecaja niza okolnosti na uspjeh učenika mlađe školske dobi. Pod okolnostima podrazumijeva se socijalno okruženje, školsko i razredno ozračje, odnos učiteljica prema učenicima, emocionalno ozračje i međusobni odnosi među učenicima te suradnja učiteljica s roditeljima. Potrebni podaci prikupljeni su metodom sudjelujućeg promatranja uz bilježenje podataka odmah nakon promatranja. Kao dopuna navedenoj metodi provedeni su intervjui s učiteljicama, učenicima i roditeljima. Peto poglavlje donosi zaključna razmatranja o utjecaju razredne klime na uspjeh učenika mlađe školske dobi s mogućim savjetima za uspostavljanje pozitivne razredne klime koja utječe na kvalitetniji školski uspjeh učenika mlađe školske dobi.

razredna klima, školski uspjeh, upravljanje razredom, škola usmjerena na učenika

nije evidentirano

engleski

Impact of classroom climate on the success of younger schoolchildren

nije evidentirano

classroom climate, school success, classroom management, student-centered school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69

13.06.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija