Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Emocionalna inteligencija i obrada emocionalnih sadržaja u različitoj dobi (CROSBI ID 420040)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Vučenović, Dario Emocionalna inteligencija i obrada emocionalnih sadržaja u različitoj dobi / Takšić, Vladimir (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Vučenović, Dario

Takšić, Vladimir

hrvatski

Emocionalna inteligencija i obrada emocionalnih sadržaja u različitoj dobi

Dobiveni rezultati potvrđuju jedan od ciljeva ovog ispitivanja da se u funkciji dobi mogu očekivati viši rezultati na mjeri emocionalne inteligencije kao sposobnosti, posebno na složenijim granama koje se kasnije razvijaju i više su integrirane kao što su razumijevanje i analiza emocija te refleksivnost i regulacija emocija. Uz više korelacije s verbalnim faktorom inteligencije i niže s neverbalnim, što je također dobiveno u ovom istraživanju, to bi govorilo u prilog shvaćanju emocionalne inteligencije kao sposobnosti.Što se tiče varijabli intelektualnih sposobnosti dobivene su značajne razlike između rezultata postignutih na neverbalnom testu inteligencije s obzirom na spol i dob ispitanika, dok na testu verbalnog rasuđivanja nije dobivena značajna razlika s obzirom na spol, kao ni s obzirom na dob ispitanika.Rezultati najstarijih ispitanika dobiveni na MSCEIT-u, osim s CTI-om, značajno koreliraju i sa svim skalama emocionalne kompetentnosti, kao i s ukupnim rezultatom na UEK-45. Te korelacije sada imaju, za razliku od ranijih dobnih skupina, najviše vrijednosti. Rezultati starijih ispitanika ukazuju na smanjivanje povezanosti između verbalnih i neverbalnih sposobnosti, a također je značajna i negativna povezanost između dobi i varijabli emocionalne inteligencije te dobi i neverbalne inteligencije što upućuje na opadanje i emocionalnih i intelektualnih sposobnosti. Na osnovi usporedbe dobivenih faktorskih struktura moglo bi se reći da je procesiranje emocionalnih sadržaja u starijoj dobi donekle različito u odnosu na mlađe dobne skupine.

emocionalna inteligencija, razvojna psihologija

nije evidentirano

engleski

Emotional intelligence and processing of emotional content at different ages

nije evidentirano

emotional intelligence, developmental psychology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

180

08.06.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija