Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Profesionalni razvoj i kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj (CROSBI ID 61435)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Anđić, Dunja Profesionalni razvoj i kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnosti transverzalne kompetencije / Čepić, Renata ; Kalin, Jana (ur.). Rijeka, 2017. str. 87-118

Podaci o odgovornosti

Anđić, Dunja

hrvatski

Profesionalni razvoj i kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj

U poglavlju Profesionalni razvoj i kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj razmatraju se određenja profesionalnog razvoja učitelja, odnos inicijalnog obrazovanja i stručnog usavršavanja učitelja kao neizostavnog čimbenika u razvoju i implementaciji odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama. Poglavlje pruža prikaz najvažnijih kompetencijskih pristupa/modela i okvira za razvoj kompetencija učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj te određenja kompetencija odgoja i obrazovanja za održivi razvoj kao ključnih, transverzalnih i cjeloživotnih kompetencija koje bi trebao posjedovati suvremeni učitelj u školama.

učitelji ; kompetencije ; odgoj i obrazovanje za održivi razvoj

Dio teksta monografije je na engleskom jeziku.

engleski

Professional Development and Competence of Teachers in Education and Development for Sustainable Development

nije evidentirano

teacher ; competence ; education for sustainable devlopment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-118.

objavljeno

Podaci o knjizi

Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnosti transverzalne kompetencije

Čepić, Renata ; Kalin, Jana

Rijeka:

2017.

978-953-7917-07-4

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija