Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Vukomanović, Mladen ; Kolarić, Sonja ; Radujković, Mladen Priručnik organizacije građenja / Kolarić, Sonja (ur.). Zagreb, 2018. 446..

Vukomanović, Mladen ; Kolarić, Sonja ; Radujković, Mladen

Kolarić, Sonja

Priručnik organizacije građenja

Knjiga je strukturirana u 6 temeljnih cjelina. U poglavlju Normiranje rada objašnjavaju se pojmovi normativa i norme te detaljno razrađuju najčešće metode normiranja vremena (rada) u građevinarstvu. U poglavlju Učinak građevinskih strojeva prikazan je proračun učinka građevinskih strojeva koji rade ciklički i neciklički. Treće poglavlje Organizacija rada i aktivnosti projekta obrađuje organizaciju rada u projektu, usklađivanje rada u grupi te identifikaciju i definiciju aktivnosti projekta (uključujući izradu liste aktivnosti, proračun trajanja aktivnosti i određivanje konačnog sastava radnih grupa). U poglavlju Vremensko planiranje teorijski je i praktično kroz primjere razrađena PDM metoda mrežnog planiranja te gantogram, histogram i S- krivulja. U poglavlju Organizacija smještajnih i skladišnih kapaciteta objašnjen je i opisan način proračuna skladišnih prostora na gradilištu te smještajnih kapaciteta za potrebe radne snage prema standardima struke. Šesto poglavlje Kalkulacija obrađuje postupak proračuna jedinične i ukupne cijene radova postupkom dodatne kalkulacije i to kroz analizirane primjere armiračkih, asfalterskih, betonskih, tesarskih i zidarskih radova.

normiranje rada, učinak, planiranje, resursi, kalkulacija

Construction Management Handbook

work standardization, machine performance, planning, resources, calculation