Poimanje interkulturalizma i interes za interkulturalne sadržaje- usporedba učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku i manjinskim jezicima u Hrvatskoj (CROSBI ID 61484)
Prilog u knjizi | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ivanković, Iva
hrvatski
Poimanje interkulturalizma i interes za interkulturalne sadržaje- usporedba učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku i manjinskim jezicima u Hrvatskoj
Proteklih je godina evidentan porast interesa za interkulturalnom tematikom u stručnoj i znanstvenoj literaturi kao i broja empirijskih istraživanja interkulturalnih odrednica. Polazeći od suvremenih interpretacija fenomena interkulturalizma, u ovome su radu prikazani rezultati istraživanja usporedbe poznavanja pojma interkulturalizma, mišljenja učenika prema interkulturalnim kompetencijama koje se razvijaju putem interkulturalnoga obrazovanja, stupnja interesa za teme iz područja interkulturalizma te mišljenja prema uvođenju istih u pojedine nastavne predmete u osnovnoj i srednjoj školi između učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku, odnosno manjinskim jezicima u Hrvatskoj. Uzorak čine 534 učenika, a prema rezultatima se može zaključiti kako ne postoji statistički značajna razlika u poimanju pojma interkulturalizma te stavovima prema kompetencijama koje se razvijaju interkulturalnim obrazovanjem između učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku te učenika polaznika gimnazija na manjinskim jezicima.
interkulturalizam, kompetencija, interkulturalna kompetencija, interkulturalno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Concept of interculturalism and interest for intercultural content -comparison of secondary school students in majority and minority languages in Croatia
nije evidentirano
interculturalism, competence, intercultural competence, intercultural education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
763-772.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija, obrazovanje i nastava
Hrvatić, Neven
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru
2016.
978-9958-16-086-8