Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Provjera postizanja ishoda učenja putem sustava za upravljanje učenjem (CROSBI ID 664019)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Jakuš, Marija Provjera postizanja ishoda učenja putem sustava za upravljanje učenjem // Zbornik sažetaka radova 8. kongres nastavnika matematike RH / Milin Šipuš, Željka (ur.). Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2018. str. 79-80

Podaci o odgovornosti

Jakuš, Marija

hrvatski

Provjera postizanja ishoda učenja putem sustava za upravljanje učenjem

Ishodi učenja su tvrdnje koje opisuju što student treba znati, razumjeti i moći napraviti nakon što je uspješno završio proces učenja. Stoga su važni kako studentima, jer im pojašnjavaju što se od njih očekuje, tako i nastavnicima, jer im skreću pozornost na sadržaje kojima studenti moraju ovladati. Imajući u vidu ciljeve predmeta, potrebno je napisati ishode učenja, razraditi strategiju poučavanja te odabrati nastavne metode ovisno o nastavnom gradivu. Potom trebamo osmisliti zadatke za provjeru ishoda učenja, definirati kriterije za ocjenjivanje i njihove granične vrijednosti. Na kraju nastavnog procesa potrebno je prosuditi postizanje ishoda učenja. Postiže li se određeni ishod učenja, te jesu li svi ishodi učenja obuhvaćeni, važna je informacija. Ona ukazuje na potrebu prilagodbe nastavnih sadržaja i metoda ili načina provjere ishoda učenja. Jedan od mogućih načina provjere postizanja i evaluacije ishoda učenja, jest putem sustava za upravljanje učenjem (LMS). Sustav za upravljanje učenjem je aplikacija koje se koristi za planiranje, implementiranje i vrednovanje procesa učenja. Jedni od poznatijih LMS-a u svijetu su Blackboard, Moodle, Canvas, dok su u Hrvatskoj razvijeni sustavi Merlin (Srce) i AHyCo (FER). LMS omogućava studentima lakšu dostupnost nastavnih sadržaja (prezentacije, dokumenti, video sadržaji, kvizovi, upitnici, blogovi i slično), a nastavnicima lakše praćenje i ocjenjivanje postignuća studenata kroz razne aktivnosti, kao i davanje povratnih informacija studentima. Također, neki LMS-i omogućavaju unos i vrednovanje ishoda učenja predmeta. Zadanoj aktivnost koju student treba izvršiti moguće je pridružiti jedan ili više ishoda učenja, koji se ocjenjuju zajedno sa zadanom aktivnošću. Sustav automatski generira izvještaje, pa je moguće vidjeti koja je prosječna ocjena postizanja pojedinog ishoda, na razini ishoda i svake aktivnosti kojoj je ishod pridružen. Također je za svakog od studenata moguće vidjeti u kojoj je mjeri ostvario ishode učenja predmeta. Informacija da određeni ishod učenja ocjenom odstupa od prihvatljive vrijednosti, ukazuje da studenti nisu savladali taj ishod bilo iz razloga da nisu znali što treba napraviti jer zadaci nisu bili dovoljno jasno i precizno izrečeni, bilo iz razloga što nastavno gradivo nije bilo dovoljno dobro objašnjeno. Tu prepoznajemo moguće poboljšanje kvalitete nastave, te poboljšanje znanja i osposobljenosti studenata za tržište rada.

ishodi učenja, sustav za upravljanje učenjem

nije evidentirano

engleski

Learning outcomes verifivcation through a learning management system

nije evidentirano

learning outcomes, learning management system

nije evidentirano

Podaci o prilogu

79-80.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka radova 8. kongres nastavnika matematike RH

Milin Šipuš, Željka

Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo

978-953-6862-30-6

Podaci o skupu

8. kongres nastavnika matematika

predavanje

03.07.2018-05.07.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika