Pjesme Dragutina Tadijanovića u čitankama za osnovnu školu (CROSBI ID 664108)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bakota, Lidija ; Majdenić, Valentina Pjesme Dragutina Tadijanovića u čitankama za osnovnu školu // Tadijino stoljeće: povijest, kultura, identitet / Matanović, Damir ; Zielinski, Boguslaw ; Turbić Hadžagić, Amira et al. (ur.). Osijek : Poznań: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Sveučilište Adama Mickiewicza u Poznańu, Fakultet za klasičnu i poljsku filologiju, 2018. str. 21-54

Bakota, Lidija ; Majdenić, Valentina

Pjesme Dragutina Tadijanovića u čitankama za osnovnu školu

Dragutin Tadijanović jedan je od hrvatskih antologijskih pjesnika bez kojega je nemoguće zamisliti školske udžbenike, popise lektirnih djela ili školske programe, i to na svim stupnjevima obrazovanja. U radu će se promatrati mjesto i uloga poetskoga opusa Dragutina Tadijanovića u osnovnoškolskim udžbenicima/čitankama u razdoblju od 1970. do 2014. Analizirani književnoumjetnički sloj udžbenika književnosti odgovorit će na pitanja zastupljenosti Tadijanovićevih pjesama u analiziranoj građi, pitanja njihove tematske i motivske raznovrsnosti, razvojnosti i primjerenosti u skladu s iskustvenim, emocionalnim, spoznajnim i imaginacijskim svijetom recipijenata kojima je namijenjena. Rezultati će istraživanja ukazati i na potrebu uvrštanja do sada nedovoljno iscrpljenih tematskih pjesničkih preokupacija u udžbenike književnosti za osnovnoškolsku dob.

Dragutin Tadijanović, pjesništvo, udžbenik književnosti

Dragutin Tadijanović's Poems in Textbooks for primary schools

Dragutin Tadijanović, poetry, Croatian literature textbook