Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenje stranih jezika u Montessori vrtićima (CROSBI ID 420416)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šepić, Anamarija Učenje stranih jezika u Montessori vrtićima / Mildner, Vesna ; Car, Sandra (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Šepić, Anamarija

Mildner, Vesna ; Car, Sandra

hrvatski

Učenje stranih jezika u Montessori vrtićima

Učenje stranog jezika danas je dostupnije i lakše no ikad, a osim važnosti poznavanja barem jednog stranog jezika sve više raste i svjesnost o prednosti učenja u radnoj dobi. Poznato je da za ovladavnje materinskim, ali i stranim, jezikom postoje kritična razdoblja tijekom kojih je učenje uspješnije nego kasnije i tijekom kojeg djeca znatno bolje usvajaju određene aspekte jezika. U ovom se radu daje pregled cjelokupnog razvoja djeteta, s posebnim naglaskom na jezični razvoj. Navode se najvažniji preduvjeti usvajanja materinskog jezika i glavna razdoblja njegova usvajanja. Obzirom na faktore uspješnosti učenja stranog jezika i postojanje kritičnog razdoblja usvajanja jezika, objašnjene su prednosti učenja stranog jezika u ranoj dobi. Glavna je tema ovog rada upravo učenje stranog jezika u ranoj dobi, s naglaskom na Montessori vrtiće kao dovoljno poticajno i kvalitetno okruženje za što bolji jezični razvoj. Opisuju se glavne značajke Montessori pristupa, daju se primjeri materijala i vježbi i objašnjavaju prednosti učenja stranih jezika po Montessori metodi. Na kraju rada ponuđene su tri vježbe za učenje stranog, odnosno engleskog jezika u dječjem vrtiću.

govorno-jezični razvoj, učenje stranog jezika, kritična razdoblja, dječji vrtić, Montessori pedagogija, Montessorij pristup

nije evidentirano

engleski

Foreign language learning in Montessori kintergardens

nije evidentirano

speech and language development, foreign language learning, critical periods, kintergarten Montessori pedagogy, Montessori approach

nije evidentirano

Podaci o izdanju

75

09.05.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija