Učenje stranih jezika u Montessori vrtićima (CROSBI ID 420416)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šepić, Anamarija
Mildner, Vesna ; Car, Sandra
hrvatski
Učenje stranih jezika u Montessori vrtićima
Učenje stranog jezika danas je dostupnije i lakše no ikad, a osim važnosti poznavanja barem jednog stranog jezika sve više raste i svjesnost o prednosti učenja u radnoj dobi. Poznato je da za ovladavnje materinskim, ali i stranim, jezikom postoje kritična razdoblja tijekom kojih je učenje uspješnije nego kasnije i tijekom kojeg djeca znatno bolje usvajaju određene aspekte jezika. U ovom se radu daje pregled cjelokupnog razvoja djeteta, s posebnim naglaskom na jezični razvoj. Navode se najvažniji preduvjeti usvajanja materinskog jezika i glavna razdoblja njegova usvajanja. Obzirom na faktore uspješnosti učenja stranog jezika i postojanje kritičnog razdoblja usvajanja jezika, objašnjene su prednosti učenja stranog jezika u ranoj dobi. Glavna je tema ovog rada upravo učenje stranog jezika u ranoj dobi, s naglaskom na Montessori vrtiće kao dovoljno poticajno i kvalitetno okruženje za što bolji jezični razvoj. Opisuju se glavne značajke Montessori pristupa, daju se primjeri materijala i vježbi i objašnjavaju prednosti učenja stranih jezika po Montessori metodi. Na kraju rada ponuđene su tri vježbe za učenje stranog, odnosno engleskog jezika u dječjem vrtiću.
govorno-jezični razvoj, učenje stranog jezika, kritična razdoblja, dječji vrtić, Montessori pedagogija, Montessorij pristup
nije evidentirano
engleski
Foreign language learning in Montessori kintergardens
nije evidentirano
speech and language development, foreign language learning, critical periods, kintergarten Montessori pedagogy, Montessori approach
nije evidentirano
Podaci o izdanju
75
09.05.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb