Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje zadovoljstva klijenata radom Zagrebačke banke (CROSBI ID 420432)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tišljarec, Sandra Istraživanje zadovoljstva klijenata radom Zagrebačke banke / Lara Jelenc (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2018

Podaci o odgovornosti

Tišljarec, Sandra

Lara Jelenc

hrvatski

Istraživanje zadovoljstva klijenata radom Zagrebačke banke

Istraživanje tržišta je funkcija marketinga koja se bavi prikupljanjem, analizom i interpretacijom rezultata istraživanja koristeći se pritom znanstvenim metodama. U okviru tržišnih napora pojedino poduzeće pokušava ostvariti prednost u odnosu na konkurenciju. Istraživački problem rada odnosi se na otkrivanje same srži problema i uzroka nezadovoljstva građana. Sukladno tome istraživačko pitanje glasi: stvara li Zagrebačka banka pozitivan odnos prema klijentima i koliko su joj klijenti odani? Tema diplomskog rada je „Istraživanje zadovoljstva klijenata radom Zagrebačke banke“. Diplomski rad analizira klijente i njihovo mišljenje o radu Zagrebačke banke, kako se zaposlenici ponašaju pri pružanju usluga, mišljenje o banci kao instituciji, te kako se osjećaju nakon pružene usluge. Istraživanje se odnosi na banku lociranu u Bjelovaru, a temeljni cilj rada je primjereno formulirati i predočiti rezultate istraživanja. U ovom diplomskom radu provedeno je istraživanje zadovoljstva klijenata radom Zagrebačke banke. Upitnik je koncipiran od općenitih i specifičnih pitanja usmjerenih na rad banke, kako bi se njime prikupila razmišljanja ispitanika odnosno klijenata banke. Rezultati upućuju na to da su klijenti Zagrebačke banke u globalu jako zadovoljni sa radom njihovih djelatnika. Smatraju da zaposlenici rade s ciljem da zadovolje njihove potrebe, zadovoljni su kvalitetom pruženih usluga, te vremenom čekanja na istu.

bankarstvo, Zagrebačka banka d.d., bankovni sustav, istraživanje, potrošač, zadovoljstvo

nije evidentirano

engleski

Zagrebačka banka's customers' satisfacton

nije evidentirano

banking, Zagrebačka banka d.d., bank system, research, customer, satisfaction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

03.04.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

nije evidentirano