Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza konkurentnosti Rimac automobila (CROSBI ID 420433)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Marušić, Monika Analiza konkurentnosti Rimac automobila / Lara Jelenc (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2018

Podaci o odgovornosti

Marušić, Monika

Lara Jelenc

hrvatski

Analiza konkurentnosti Rimac automobila

Većina poduzeća danas je u potrazi za konkurentskom prednošću. S obzirom na stalne i nagle promjene pronalazak najboljih izvora konkurentnosti je od neizmjerne važnosti. U ovom radu biti će prikazana konkurentska prednost na poduzeću Rimac automobili. Najznačajniji utjecaj na poduzeće imaju kupci i konkurenti u toj grani industrije. Rimac automobili od svog početka teži inovativnosti i kvaliteti svojih proizvoda. Na temelju provedenog istraživanja, dolazi se do zaključka kako Rimac unatoč jakim konkurentima sve više jača na tržištu. Analiza konkurentskih prednosti Rimac automobila objašnjava se Porterovim modelom pet konkurentskih sila (konkurenti u industriji, novi ulasci, prijetnja supstituta, pregovaračka moć kupaca i pregovaračka moć dobavljača). Konkurencijom se smatra poduzeće iste djelatnosti. Ovisno o pristupačnosti industrije, dolazimo do prijetnje novih ulazaka u granu industrije. Supstituti su proizvodi koje kupci odaberu ukoliko on u potpunosti ispunjava njihove želje i potrebe. Pregovaračka moć kupaca kao jedna od Porterovih pet sila je vrlo značajna zbog jakog djelovanja na cijenu i kvalitetu proizvoda. Ukoliko proizvođači ne ispune zahtjeve kupaca, oni će odabrati neki drugi zamjenski proizvod. Bez dobavljača niti jedno poduzeće ne bi funkcioniralo. Oni su osobe ili organizacije koje sudjeluju u opskrbljivanju poduzeća sirovinama, materijalima, opremom itd...Svaka od opisanih sila vrlo snažno utječe na poslovanje poduzeća, s toga je vrlo bitna njihova pojedina ali i zajednička analiza.

konkurentska prednost, Rimac automobili, električni automobili, Porter, pet sila

nije evidentirano

engleski

Competitive analysis of Rimac automobili

nije evidentirano

competitive advantage, Rimac automobili, electric cars, Porter's five forces

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27

18.06.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

nije evidentirano