Kreativnost u nastavi matematike (CROSBI ID 253270)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Braić, Snježana ; Vlašić, Josipa ; Zorić, Željka
hrvatski
Kreativnost u nastavi matematike
Tehnološkim napretkom strojevi i računala su uvelike zamijenili čovjeka u obavljanju rutinskih poslova. Stoga zaposlenici više nisu potrebni u onoliko velikom broju, sada je veća potreba za poduzetnicima i kreativcima koji će kreirati promjene. Samim tim se i uloga obrazovanja mijenja. Sada je glavni cilj stvaranje kreativnih pojedinaca, a to je jedino moguće ako škola potiče kreativnost. U ovom članku govorimo o kreativnosti u nastavi matematike kojoj se često spočitava da je dosadna i suhoparna, a ona, kao što će se pokazati i ovim radom, je sve samo ne to. Na početku je dan teorijski aspekt kreativnosti, na što se misli kada se kaže da je netko kreativan, kako postići kreativnost u nastavi, što čini kreativnog nastavnika, kako prepoznati kreativnog učenika te kako sve te savjete primijeniti u nastavi matematike. Nakon toga se govori o igrama u nastavi matematike, o pozitivnom utjecaju igre na razvoj djece, te o prednostima i načinima kako primijeniti igru u nastavi. I na kraju slijede praktični primjeri igara u nastavi matematike koje se na jednostavan način mogu ukomponirati u nastavu i osvježiti ju
kreativnost, nastava matematike, matematičke igre, projektni zadatci
nije evidentirano
engleski
Creativity in teaching mathematics
nije evidentirano
creativity, teaching mathematics, mathematical games, project tasks
nije evidentirano