Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativnost u nastavi matematike (CROSBI ID 253270)

Prilog u časopisu | stručni rad

Braić, Snježana ; Vlašić, Josipa ; Zorić, Željka Kreativnost u nastavi matematike // Suvremena pitanja, XI. (2016), 21; 95-109

Podaci o odgovornosti

Braić, Snježana ; Vlašić, Josipa ; Zorić, Željka

hrvatski

Kreativnost u nastavi matematike

Tehnološkim napretkom strojevi i računala su uvelike zamijenili čovjeka u obavljanju rutinskih poslova. Stoga zaposlenici više nisu potrebni u onoliko velikom broju, sada je veća potreba za poduzetnicima i kreativcima koji će kreirati promjene. Samim tim se i uloga obrazovanja mijenja. Sada je glavni cilj stvaranje kreativnih pojedinaca, a to je jedino moguće ako škola potiče kreativnost. U ovom članku govorimo o kreativnosti u nastavi matematike kojoj se često spočitava da je dosadna i suhoparna, a ona, kao što će se pokazati i ovim radom, je sve samo ne to. Na početku je dan teorijski aspekt kreativnosti, na što se misli kada se kaže da je netko kreativan, kako postići kreativnost u nastavi, što čini kreativnog nastavnika, kako prepoznati kreativnog učenika te kako sve te savjete primijeniti u nastavi matematike. Nakon toga se govori o igrama u nastavi matematike, o pozitivnom utjecaju igre na razvoj djece, te o prednostima i načinima kako primijeniti igru u nastavi. I na kraju slijede praktični primjeri igara u nastavi matematike koje se na jednostavan način mogu ukomponirati u nastavu i osvježiti ju

kreativnost, nastava matematike, matematičke igre, projektni zadatci

nije evidentirano

engleski

Creativity in teaching mathematics

nije evidentirano

creativity, teaching mathematics, mathematical games, project tasks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XI. (21)

2016.

95-109

objavljeno

1840-1252

Povezanost rada

Matematika