Mogućnosti implementacije koncepta učeće organizacije s obzirom na kulturalne specifičnosti (CROSBI ID 253385)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Nataša ; Gaica, Edita
hrvatski
Mogućnosti implementacije koncepta učeće organizacije s obzirom na kulturalne specifičnosti
Temelj unaprjeđenja i razvoja suvremenog poslovanja čine neprestano istraživanje i stjecanje novih spoznaja, odnosno učenje. Rad brojnih autora i praktičara potvrdio je da je učeća organizacija paradigma za uspješno suočavanje s promjenama i postizanje poslovne izvrsnosti. U ovom radu, koncept učeće organizacije razmatra se s obzirom na skup načela, odnosno disciplina učeće organizacije te njegovih poželjnih organizacijskih značajka. No, proces izgradnje učeće organizacije nije moguć bez razumijevanja značajka okruženja, posebno vrijednosnih sustava koji prevladavaju u nekom društvu. Cilj ovoga rada je stoga identificirati kulturalne značajke koje mogu podržati izgradnju koncepta učeće organizacije. Podudarnost kulturalnih značajka sa značajkama koncepta učeće organizacije analizirana je s aspekta Hofstedeova modela kulturalnih dimenzija te s obzirom na vrijednosni sustav koji postoji u društvima koja su se razvijala na temeljima hinduizma i konfucijanizam. Svrha ovoga rada je identificirati istraživačke hipoteze kojima je empirijski moguće potvrditi koje kulturalne značajke mogu podržati izgradnju koncepta učeće organizacije.
Učeća organizacija, učeće discipline, Hofstedeov model, hinduizam, konfucijanizam
nije evidentirano
engleski
Possibilities of implementing the learning organization concept with regard to cultural specifics
nije evidentirano
Learning organization, learning disciplines, Hofstede Model, Hinduism, Confucianism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
27 (1)
2018.
177-208
objavljeno
1330-1039
1848-963X
Povezanost rada
Ekonomija