Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mogućnosti implementacije koncepta učeće organizacije s obzirom na kulturalne specifičnosti (CROSBI ID 253385)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Rupčić, Nataša ; Gaica, Edita Mogućnosti implementacije koncepta učeće organizacije s obzirom na kulturalne specifičnosti // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 27 (2018), 1; 177-208

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša ; Gaica, Edita

hrvatski

Mogućnosti implementacije koncepta učeće organizacije s obzirom na kulturalne specifičnosti

Temelj unaprjeđenja i razvoja suvremenog poslovanja čine neprestano istraživanje i stjecanje novih spoznaja, odnosno učenje. Rad brojnih autora i praktičara potvrdio je da je učeća organizacija paradigma za uspješno suočavanje s promjenama i postizanje poslovne izvrsnosti. U ovom radu, koncept učeće organizacije razmatra se s obzirom na skup načela, odnosno disciplina učeće organizacije te njegovih poželjnih organizacijskih značajka. No, proces izgradnje učeće organizacije nije moguć bez razumijevanja značajka okruženja, posebno vrijednosnih sustava koji prevladavaju u nekom društvu. Cilj ovoga rada je stoga identificirati kulturalne značajke koje mogu podržati izgradnju koncepta učeće organizacije. Podudarnost kulturalnih značajka sa značajkama koncepta učeće organizacije analizirana je s aspekta Hofstedeova modela kulturalnih dimenzija te s obzirom na vrijednosni sustav koji postoji u društvima koja su se razvijala na temeljima hinduizma i konfucijanizam. Svrha ovoga rada je identificirati istraživačke hipoteze kojima je empirijski moguće potvrditi koje kulturalne značajke mogu podržati izgradnju koncepta učeće organizacije.

Učeća organizacija, učeće discipline, Hofstedeov model, hinduizam, konfucijanizam

nije evidentirano

engleski

Possibilities of implementing the learning organization concept with regard to cultural specifics

nije evidentirano

Learning organization, learning disciplines, Hofstede Model, Hinduism, Confucianism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27 (1)

2018.

177-208

objavljeno

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost