Poduzetnički menedžment (CROSBI ID 1243)

Urednička knjiga | priručnik

Poduzetnički menedžment / Vajić, Ivan ; Karić, Bogoljub (ur.) Beograd: Institut za razvoj malih i srednjih preduzeća, Beograd, 2003

Vajić, Ivan ; Karić, Bogoljub

Poduzetnički menedžment

Knjiga je pripremljena u okviru projekta Management i poduzetništvo u zemljama u tranziciji, u kojem sudjeluju suradnici i konzultanti iz 18 zemalja (Austrija, Belgija, Bosna i Hercegovina, Francuska, Hrvatska, Italija, Japan, Jugoslavija, Nizozemska, Norveška, Njemačka, Mađarska, SAD, Slovenija, Španjolska, Švedska, Švicarska, Velika Britanija). Voditelj projekta je prof.dr. Ivan Vajić. Knjiga se sastoji od 5 dijelova, i to: Pretpostavke razvoja poduzetničkog menedžmenta, Osnovne funkcije poduzetničkog menedžmenta, Pretpostavke za poduzetničko i menedžersko odlučivanje, Poduzetništvo u razvijenim zemljama i Biznis-programi. U prilogu je dat Glosarij, Indeks pojmova i Literatura. Knjiga je namijenjene sadašnjim i potencijalnim menedžerima i poduzetnicima, financijskim institucijama, kreatorima društveno-političkog i ekonomsko-političkog razvoja, te kao literatura za studij menedžmenta i poduzetništva na ekonomskim, pravnim i tehničkim fakultetima. Potporu ovom projektu, odnosno izdavanju ove knjige, dali su Svjetska banka i Europska Banka. Recenzenti knjige su: prof.dr. Branislav Mašić, dekan Fakulteta za menadžment, Beograd i prof.dr. Stevan Bezdanov, direktor Centra za istraživanje Instituta za razvoj malih i srednjih preduzeća, Beograd.

menedžment; poduzetništvo; biznis-plan; biznis program; investicije; ocjena projekata; financiranje projekata; priprema i realizacija projekata

Entrepreneurial Management

management; entrepreneurship; business-plan; business program; investments; project evaluation; project finance; project preparation and realization