Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zaštita okoliša i marketing (CROSBI ID 96718)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Tišma, Sanja ; Milković, Duška ; Anamarija, Pisarović Zaštita okoliša i marketing // Socijalna ekologija, 10 (2001), 3; 183-192-x

Podaci o odgovornosti

Tišma, Sanja ; Milković, Duška ; Anamarija, Pisarović

hrvatski

Zaštita okoliša i marketing

Ekološki pristup na svim područjima života i rada ljudi postao je danas svjetonazor, pa tako i ekološka pitanja dolaze u središte marketinških interesa s istaknutom tendencijom rasta u godinama koje slijede. Ovim se člankom nastoje odrediti okviri u kojima je nastao ekološki marketing, pojasniti njegov pojam i koncept, koje su njegove temeljne razlike s obzirom na tzv. klasični marketing, istražiti različitosti u pristupu glede osnovnih funkcija marketinga, a u zaključku je istaknut poticaj za intenziviranje istraživačkih aktivnosti na ovom području.

zaštita okoliša; održivi razvoj; marketing; društveni marketing

nije evidentirano

engleski

Nature protection and environment

nije evidentirano

nature protection; sustainable development; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (3)

2001.

183-192-x

objavljeno

1330-0113

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)

Indeksiranost